حضور مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در شهرقدس

شهر قدس (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهر قدس دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در شهرقدس

در این دیدار جعفر نجفی ، ضمن تبریک انتصاب مدیر آموزش و پرورش قدس و آرزوی موفقیت برای وی ، اظهار کرد : آماده کردن دانش آموزان برای یک زندگی خوب ، وظیفه اصلی آموزش و پرورش است.

وی در ادامه افزود : ما باید یک شهروند ، همسر و والدین خوب برای آینده تربیت کنیم ، نه اینکه فقط در زمینه علمی و محفوظات تلاش نماییم.

نجفی با نفی و رد مدیریت جزیره ای در آموزش و پرورش ، بیان داشت : مناطق آموزش و پرورش ، باید از ظرفیت های هم در حل مشکلات بهره ببرند و همدیگر را کامل نمایند.

وی ادامه داد : مناطق آموزش و پرورش ، جزیره های جدا از هم نیستند و مسائل آموزش و پرورش در یک مجموعه متحد و هماهنگ ، قابل حل خواهد بود.

این مقام مسئول ، تاکید کرد : علم زمانی مفید است ، که به عمل تبدیل شود و عمل زمانی ارزش خواهد یافت ، که به اشتراک گذاشته شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه خلاقیت می تواند در مدیریت بحران تحول آفرین باشد ، گفت: گاهی تغییری کوچک در فرایند کار ، می تواند راهگشایی زیادی را به دنبال داشته باشد.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار