نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:لزوم برگزاری دوره های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در بین دانش آموزان

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دوره های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در بین دانش آموزان روحیه انقلابی آن ها را ارتقاء و بینش سیاسی نسل جدید را در مسیر تعالی آرمان های انقلاب و اهداف نظام قرار می دهد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:لزوم برگزاری دوره های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در بین دانش آموزان

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین افتتاحیه طرح یاوران ولایت ویژه دختران در اردوگاه الغدیر تبریز، تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده و همچنین توجه به فریضه نماز در بین دانش آموزان را از مهم ترین خاکریزهای اعتقادی خواند و به نهادینه شدن آن ها تاکید کرد.

وی افزود: دوره های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در بین دانش آموزان روحیه انقلابی آن ها را ارتقاء و بینش سیاسی نسل جدید را در مسیر تعالی آرمان های انقلاب و اهداف نظام قرار می دهد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: امروز دشمن امنیت روحی، روانی و آرامش اجتماعی مردم را هر روز مورد هجمه هزاران توطئه قرار داده است، ولی با وجود این همه توطئه، ملت ایران آگاه تر از همیشه با سلاح ایمان در برابر آن ها ایستاده است.

نوبت دوم طرح «یاوران ولایت» ویژه دختران دانش آموز بسیجی آذربایجان شرقی عصرامروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان در اردوگاه الغدیر تبریز آغاز شد.

این دوره به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و پیش از این نیز نوبت نخست آن برای دانش آموزان پسر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار