تشکیلات پیشتازان نظامند ترین تشکیلات دانش آموزی در آموزش و پرورش است

مشهد(پانا)_ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تشکیلات پیشتازان نظامند ترین تشکیلات دانش آموزی در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۳۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات پیشتازان نظامند ترین تشکیلات دانش آموزی  در آموزش و پرورش است

رضا صابری در افتتاحیه اردوی ارزیابی آموزشی تشکیلات پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی که در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد گفت: عامل موفقیت کشور های چون ژاپن سرمایه انسانی آنها است. این سرمایه انسانی ژاپن است که توانسته از کشوری که هیچ منابع دیگری ندارد کشوری موفق بسازد.
وی پایه و اساس موفقیت کشور ژاپن را نظم و انظباط آن دانست و افزود: شما هم در تشکیلات خود نظم و انظباط را به عنوان یکی از منش های دوازده گانه خود دارید.
صابری اظهار کرد: برای اینگه بتوانیم یک سرمایه انسانی اثر بخش را داشته باشیم جامعه ما باید ویژگی های داشته باشد که اولین ویژگی امید به آینده است.
وی ادامه داد: امید است که انگیزه ایجاد می کند و حرکت را هدایت می کند. اعتماد به نفس و خود باوری دومین ویژگی سرمایه انسانی موفق است.
صابری سومین توصیه را پشتکار عنوان کرد و گفت: انسان در کاری که انجام می دهد نباید احساس خستگی کند.پشتکار به معنی روحیه خستگی ناپذیر داشتن است.
صابری گفت: در حال حاظر خلا که دانش اموزان در نظام اموزشی دارند فقدان مهارت و عدم توانمندی است.اگر امروز بحث بیکاری و اشتغال و اسیب های اجتماعی را داریم برای این است که جوانان ما مهارت لازم را کسب نکردند.
وی گفت: شما در این اردو جمع شده اید و چگونگی زندگی کردن و قانون مند بودن را تمرین می کنید. در اینده در جامعه ای قدم خواهید گذاشت که اگر توانمندی لازم را نداشته باشید شکست در انتظار شما است.
وی ادامه داد: اینده کشور ما به شما نیاز مبرم دارد و هرکدام از شما نیروی اثر بخش در اینده کشور خواهید بود و ابن اردو ها نیز برگی از خاطرات زندگی شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار