هیات پزشکی ورزشی استان نقش پر رنگی در سلامت ورزشکاران همدانی دارد

همدان (پانا) - رئیس هیات پزشکی ورزشی استان همدان گفت: هم اکنون هیات پزشکی ورزشی در سطح استان نقش پر رنگی در سلامت ورزشکاران دارد و در این راستا نیز 2 کتاب پیرامون بیماری های غیر واگیر و ورزش و نیز پروتکل های ورزشی در زانو منتشر شد.

کد مطلب: ۸۳۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هیات پزشکی ورزشی استان نقش پر رنگی در سلامت ورزشکاران همدانی دارد

دکتر رشید حیدری مقدم در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: آمار بیمه شدگان استان در سال 96 نسبت به مدت مشابه خود در سال 95 رشد 18 درصدی داشته است.
وی اظهار داشت: در حالی که به تعداد ورزشکاران استان همدان در سه سال گذشته افزوده شده اما با انجام برنامه های آموزشی توانستیم مصدومیت و عمل جراحی ورزشکاران همدان را 100 درصد کاهش دهیم.
دکتر رشید حیدری مقدم خاطرنشان کرد: امروزه فعالیت هیات پزشکی تنها ارائه کارت بیمه ورزشی و تشکیل پرونده برای مصدومان نیست و توانسته ایم با همکاری سایر ارگان ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در برنامه های آموزشی فعالیت چشمگیر داشته باشیم.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان افزود: در سال گذشته نیز 16 برنامه آموزشی با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان در قالب پزشکی ورزشی انجام شد و امسال نیز 30 برنامه را در دستور کار داریم.
وی گفت: هم اکنون هیات پزشکی ورزشی در سطح استان نقش پر رنگی در سلامت ورزشکاران دارد و در این راستا نیز 2 کتاب پیرامون بیماری های غیر واگیر و ورزش و نیز پروتکل های ورزشی در زانو منتشر شد.
وی به فعالیت مطلوب کلینیک پزشکی ورزشی همدان اشاره کرد و افزود: این کلینیک خدمات دهی بسیار مناسب به ورزشکاران دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار