تجلیل از ورزشکاران، دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت جوکار

مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران، ورزشکاران، دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت با حضور امام جمعه ی شهر ازندریان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، بخشدار و رییس آموزش و پرورش منطقه در شهر ازندریان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۴۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از همدان، در این مراسم امام جمعه ی ازندریان گفت: کسانی که جوانح و قلب سالم را در کنار جوارح و اعضا سالم دارند می توانند بندگی خداوند را به نحو احسن به جای آورند.
حجت الاسلام امیدی متقاعد تصریح کرد: دین اسلام ، بیش از سایر ادیان به سلامت جسم و روح سفارش کرده زیرا وجود آدمی از عالم بالاست و خداوند انسان را سالم آفریده است.
جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز گفت: جایگاه، شأن و منزلت ورزش و تعلیم و تربیت بسیار والا و ارزشمند است.
وی با بیان این که کار ما قهرمان پروری و مدال پروری نیست، تصریح کرد: تربیت جسم نیز همانند تربیت علمی انسان از اهمیت خاصی برخوردار است و تمامی معلمان عرصه ی تعلیم و تربیت بایستی به امر مهم تربیت بدنی و جسمی دانش آموزان علاوه بر تعلیم و آموزش بپردازند و تلاش و کوشش آنها را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهند.
در ادامه رییس آموزش و پرورش جوکار هدف آموزش و پرورش در تربیت انسان را پرورش همه ابعاد انسانی دانست و اظهار کرد: آنچه در سند تحول بنیادین به عنوان ساحت های شش گانه تربیتی بیان شده، همه ابعاد تربیتی انسان را مورد توجه قرار داده است و یکی از ابعاد عملی تربیت ورزش است.
پورداود افزود: این ساحت ها براساس سند تحول بنیادین عبارتند از تربیت دینی و اخلاقی ، تربیت سیاسی و اجتماعی ، تربیت زیستی و بدنی ، تربیت هنری و زیبا شناختی ، تربیت اقتصادی و حرفه ای و تربیت علمی و فناوری که تعلیم و تربیت دانش آموزان براساس آنها صورت خواهد گرفت.
وی سلامت جسم را عامل تعالی روح دانست و خاطر نشان کرد: به لطف خداوند روحیه ی والای اخلاقی و پهلوانی در بین فرهنگیان و دانش آموزان منطقه حاکم است و اهدا کاپ اخلاق از طرف اداره کل به منطقه نشان از همین موضوع است.
در این مراسم، با اهدا لوح تقدیر و هدایا از فعالان عرصه ورزش مدارس منطقه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار