برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد:

اولین همایش علمی، تخصصی سلامت جامعه و ورزشکاران در شیراز

خبرگزاری پانا: اولین همایش علمی، تخصصی سلامت جامعه و ورزشکاران در شیراز برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد.

کد مطلب: ۲۵۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس در جمع خبر نگاران اظهار کرد: نخستین همایش علمی، تخصصی سلامت جامعه و ورزشکاران برای اولین بار در کشور با هدف رویکرد آمادگی جسمانی در شیراز در بیست و چهارم شهریور ماه بر گزار می شود.

سیروس پاک فطرت با اشاره به اینکه این هیئت بیش از یک هزار و 200 نفر عضو فعال دارد، خاطرنشان کرد: افزایش تجهیزات در سطح شهر، منطقه و شهرستان‌ها از دیگر اقدامات این هیئت بوده و مهم‌ترین دوره آموزشی که برگزاری آن در دستور کار قراردارد آموزش حقوقی مربیان ورزش است.
پاک‌فطرت گفت: در حال حاضر 32 ایستگاه ورزش صبحگاهی با همکاری شهرداری شیراز راه‌اندازی کرده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در تمام شهرها و بخش‌های استان فارس ایستگاه‌های ورزش صبح‌گاهی را به میزان کافی راه‌اندازی کنیم.
وی افزود: قصد داریم تا در تمام شهرهای استان، جاده‌های سلامت برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری احداث کنیم. همچنین برنامه چشم‌انداز سلامت این استان نیز با بیش از 15 بند تدوین‌ شده است و با کمک شهرداری‌ها و اداره کل ورزش و جوانان فارس به‌زودی اجرایی می‌شود.
سرپرست هیئت ورزش های همگانی فارس با اشاره به برنامه های هفتگی این هیئت خاطر نشان کرد: برنامه پیاده روی در شیراز که همواره و همگام با سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و مدیریت تربیت بدنی که در اکثر پارک ها و بولوار چمران زیر نظر مربیان هر هفته به صورت رایگان بر قرار است.
پاک فطرت تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی تشکیلاتی است که برای فراهم کردن زمینه مساعد در جهت گسترش رشته‌های ورزشی مربوطه و هم‌چنین ایجاد انگیزه و جذب همه مردم به امر ورزش و کسب استعدادها تلاش می‌کند.
دبیر اجرایی همایش در ادامه این نشست با اشاره به هدف از برگزاری همایش اظهارکرد: این همایش با هدف های آشنای مردم با ورزش ها و دستگاهها برای اولین بار در کشور بر گزار می شود .
وی هدف اصلی از برپایی این همایش را تربیت مربیان بدنساز دانست و افزود: تربیت و آشنایی مربیان بدنساز با جدید ترین و پیشرفته ترین متد های روز دنیا از مهم ترین هدف این همایش محسوب می شود.
رئیس هیئت قایقرانی فارس در خاتمه بیان کرد: از همکاری مجموعه ورزشی نیایش به خاطر تلاش های روز افزون کمال سپاس را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار