افتتاح دو پایگاه اوقات فراغت در منطقه گل تپه

همدان (پانا) - رییس آموزش و پرورش گل تپه با بیان این که در تابستان سال جاری دو پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزی در این منطقه راه اندازی و افتتاح شده است، افزود: محور و رشته های فعالیت این مراکز، فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی، می باشد.

کد مطلب: ۸۳۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو پایگاه اوقات فراغت در منطقه گل تپه

حسن زارعی به اهمیت رشد فکری و علمی دانش آموزان در ایام تعطیلات و ارتقای دانش افزایی، پویایی فرایند یادگیری و استمرار تربیت آموزی و اعتلای مهارت ورزی عملی این قشر در همه ی دوره ها اشاره کرد و اظهار داشت: شناسایی استعدادها، پرورش خلاقیت نوجوانان و تعالی معنوی و اجتماعی این گروه، مهم ترین هدف و مبنای ایجاد این پایگاه ها است.

وی در همین زمینه اعلام کرد: با همکاری و اهتمام حوزه ی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره و همکاران فرهنگی دو پایگاه در این راستا، در سطح گل تپه ( کانون شهید فهمیده و دبیرستان علامه طباطبایی ) پیش بینی و دایر شده است و هر روزه، جلسات تربیتی - آموزشی قرآن و آشنایی با احکام دینی، همایش ها و گفتمان های دینی، کلاس های هنری: خطاطی، نقاشی، نمایش، اردوهای سیاحتی و تفریحی، برنامه طبیعت گردی، سفر و اردوی استخر و شنا، دوره های و مسابقات ورزشی ( فوتبال و ... ) از جمله، بخش های در نظر گرفته شده در این دو کانون است که برگزار و اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار