به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

دوره آموزشی تربیت فرزند در محلات برگزار شد

اراک(پانا)- دوره آموزشی حضوری "تربیت فرزند" با همکاری کارشناس مشاوره در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان محلات برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی تربیت فرزند در محلات برگزار شد

کارشناس نیروی انسانی آموزش و پرورش محلات گفت: این دوره آموزشی همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در 2 شیفت صبح برای مدیران و مشاوران در کانون فرهنگی تربیتی شهید چمران و کارکنان اداری در شیفت عصر در سالن شهید محلاتی آموزش و پرورش برگزار شد.

معصومه مسیحی هدف از برگزاری دوره را افزایش سطح آگاهی مدیران، مشاوران و کارشناسان اداری با راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت فرزند پروری عنوان کرد.

کارشناس آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش محلات بیان کرد: در این دوره آموزشی حضوری 40 نفر از مدیران، مشاوران و کارشناسان اداری شرکت کردند.

مسیحی اظهار داشت: میلاد مشایخی کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی و عضو اتاق فکر ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان مدرس این دوره 10 مهارت مهم زندگی، هدف گزاری صحیح در زندگی فرزندان، ارضای نیازهای عاطفی، معنوی، اجتماعی و سیاسی را در پیشگیری از اعتیاد مهم عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بیماران مبتلا به اعتیاد به مصرف مواد مخدر مبادرت می کنند. این افراد حتی اگر سطح اقتصادی بالایی نیز داشته باشند نیازهای ارضا نشده آنها موجب مصرف مواد مخدر می‌شود.

مسیحی از مدرس دوره، مدیر و عوامل اجرایی کانون شهید چمران، کارشناس مشاوره، مدیران، مشاوران و کارکنان اداری که در برگزاری دوره آموزشی همکاری داشتند قدردانی نمود و ادامه روند آموزش نیروی انسانی توانمند را در جهت ارتقای نظام آموزشی و پرورشی لازم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار