برگزاری دوره آموزشی پزشکان غرب استان تهران در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رییس انجمن دیابت اسلامشهر گفت :اولین همایش و دوره آموزشی منطقه ای پزشکان غرب استان تهران جهت آشنایی با روش های علمی جدید درمان و کنترل بیماری های تیروئید ، دیابت و چاقی درفرهنگسرای استاد شهریار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی پزشکان غرب استان تهران در شهرستان اسلامشهر

عباسی رییس انجمن دیابت اسلامشهر،درگفت و گو باخبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران و در این رابطه اظهار کرد: این همایش برای اولین مرتبه در شهرستان اسلامشهرو برای آشنایی بیشترپزشکان غرب استان تهران در خصوص بیماری های تیروئید ، دیابت و چاقی برگزار میشود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این دوره آموزشی ،پزشکی آشنایی بیشتر جامعه پزشکی با علم روز دنیا ودر رابطه با بیماری های غیر واگیر دار مانند دیابت است و در این راستا سعی کردیم ازاساتید و پزشکان متخصص داخلی و کشورهای اروپایی استفاده کنیم.

عباسی تاکید کرد: امروزه بیماری هایی از جمله،دیابت ، فشار خون، چاقی، سرطان در ردیف بیماری های شایع هستند که با توجه به شرایط زندگی مردم، بی تحرکی، استرس و تغذیه غلط متاسفانه رو به افزایش است که قاعدتا پزشکان نیز باید اطلاعات کافی نسبت به کنترل و درمان این بیماری ها داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان نظام پزشکی اسلامشهر تلاش خود را در زمینه برگزاری بیشتر برنامه های آموزشی برای پزشکان در سطح شهرستانهای دیگر رادر برنامه کاری خود دارد.

عباسی با اشاره به استقبال مردم از برگزاری این همایش تصریح کرد:استقبال خوب مردم برای این بود که اولین مرتبه است همایش در سطح منطقه اسلامشهر و فرهنگسرای استاد شهریاربرگزار می شود و همیشه برنامه هایی این چنین در شهر های بزرگ برگزار میگردیدو ما در ادامه همایش اتوبوس دیابت را نیز برای مردم منطقه آماده نمودیم وبرنامه تست قند و فشار خون را برای آنها اجرا کردیم.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار