تاکید رئیس مرکز حراست آموزش و پرورش بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس

تهران (پانا) - رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس را ضروری دانست.

کد مطلب: ۸۳۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس مرکز حراست آموزش و پرورش بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدحسین کفراشی به برگزاری مطلوب امتحانات خرداد اشاره کرد و گفت: امتحانات خرداد باکمک و تلاش مدیران کل برای اولین بار بصورت الکترونیکی انجام گرفت و با نرم افزاری که باهمکاری مراکز حراست، فناوری اطلاعات و سنجش طراحی شد و فرایند برگزاری امتحانات از حاشیه امنیتی خوبی برخوردار بود.

او در ادامه افزود: در روش قبلی برگزاری امتحانات، هم با افشای سوالات روبرو بودیم و همچنین هزینه بر بود و روش جدید مشکلات قبلی را حل کرده است.

کفراشی گفت: مسئولان برگزاری امتحانات دقت داشته باشند که دانش‌آموزان به هیچ عنوان نباید موبایل سر جلسه امتحان همراه داشته باشند.

او با بیان نکات مهم در خصوص حفاظت از تجهیزات مدارس گفت: در حفاظت ازامکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی مدارس اهتمام بیشتری شود و مونیتورینگ مدارس به طور جدی پیگیر شود.

کفراشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی در مدارس وجود دارد که متاسفانه روز به روز هم بیشتر می‌شود موثرترین نقش برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان برعهده معلم است و برای کاهش آسیب‌ها و داشتن دانش‌آموزان آگاه وبا مهارت باید درفرایند انتخاب معلم دقت بیشتری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار