مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: هدف و لازمه کار رفاهی ارتقا سطح رضایتمندی فرهنگیان است

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گردهمایی کارشناس مسئولان تعاون و امور رفاهی استان گفت: لازمه کار رفاهی در بین افراد این است که بتوانیم سطح رضایتمندی را در بین همکاران فرهنگی افزایش دهیم.

کد مطلب: ۸۳۳۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: هدف و لازمه کار رفاهی ارتقا سطح رضایتمندی فرهنگیان است

قاسمعلی خدابنده، مدیر کل این سازمان در جمع کارشناس مسئولان تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش استان عنوان کرد : با و جود همه مشکلات بزرگ که امروز آموزش و پرورش با آن ها دست و پنجه نرم می کند خدماتی که در حوزه تعاون به همکاران ارائه می شود قابل تقدیر است و به عباراتی حوزه تعاون سنگ صبور همکاران فرهنگی ما در سطح استان است و به طور حتم برآیند کلی کار نیز در این حوزه خدمت بی منت به همکاران است .

وی در ادامه گفت :حفظ و بقای همه سازمان ها منوط به کارایی نیروهای سازمانی است و باهمراهی ،خلاقیت،ایده پردازی این نیروها ست که سازمان می تواند پیشرفت کند، به طور طبیعی برای جذب و نگه داشت این نیرو ها برنامه ها و استراتژی های مختلفی در هر سازمان وجود دارد که مهم ترین آن افزایش علاقه مندی و انگیزه این نیرو هاست لذا ما باید انگیزه های همکاران را افزایش دهیم تا حس تعلق نسبت به سازمان در همکاران ما افزایش یابد که بخشی از این وظیفه مربوط به حوزه تعاون و امور رفاهی است.

خدابنده افزایش انگیزه و ارتقا سطح رضایتمندی را مهم ترین هدف کار در حوزه تعاون دانست و تصریح کرد : لازمه کار رفاهی در بین افراد این است که بتوانیم سطح رضایتمندی را در بین همکاران افزایش دهیم و با حداقل امکانات که داریم بتوانیم این انگیزه را در بین همکارانمان روز به روز توسعه دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اهم فعالیت های حوزه تعاون و امور رفاهی کارکنان خاطر نشان کرد :اعطای وام ها و تسهیلات و خدمات مشاوره بهداشتی و تندرستی و سلامت روان از جمله مهم ترین این اقدامات است که با توجه به جمعیت بزرگ همکاران پیشکسوت ما اهمیت دو چندان می یابد و لذا تلاش کردیم در حد مقدور و با استفاده از امکانات کلینیک های فرهنگیان این خدمات را به همکارانمان ارائه دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد:بستر سازی برای اوقات فراغت همکاران و فرزندان همکاران نیز از جمله دیگر اقدامات است و از همین روی برنامه ریزی برای سفر و اسکان همکاران همه ساله در ایام تابستان و نوروز صورت می پذیرد که البته اگرچه اسکان در مدارس مطلوب ما نیست اما به دلیل حجم بالای همکاران متقاضی اسکان تمامی این عزیزان در مراکز آموزشی و رفاهی مقدور نخواهد بود.

خدابنده همچنین به وضعیت بیمه های خدمات در مانی نیز اشاره کرد افزود : امکانات بیمه مکمل و خدمات درمانی شاید تا به امروز رضایت کامل همکاران را بدست نیاورده است اما در موارد اضطراری مشکل بسیاری از آنان را برطرف می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار