رئیس دادگستری اسلامشهر خبرداد

کشف اختلاس 14 میلیارد تومانی در راه‌آهن اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر با اشاره به کشف یک اختلاس در حوزه راه‌آهن شهرستان اعلام کرد ۱۱ نفر از متولیان که در این زمینه مسئولیت داشتند و وظیفه آنان حفظ و حراست از بیت‌المال بوده بازداشت شدند.

کد مطلب: ۸۳۳۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف اختلاس 14 میلیارد تومانی در راه‌آهن اسلامشهر

رضا کمیلی مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف یک اختلاس در حوزه ادوات ریلی و راه‌آهن شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از یکی از شهروندان و پس از پیگیری دستگاه قضایی شهرستان انبارهایی شامل ادوات ریلی در اسلامشهر، شهرستان‌های اطراف و استان‌های دیگر کشف و تعدادی از این انبارها پلمپ شد.

وی در ادامه بابیان اینکه طی این اقدامات از اختلاس دو هزار تن ادوات ریلی جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: تاکنون و بر اساس برآوردها ارزش ریالی ادوات ریلی به ۱۰ میلیارد تومان و ادوات غیرریلی به چهار میلیارد تومان می‌رسد.

کمیلی مقدم بااشاره اینکه هنوز تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، افزود: ۱۱ نفر از متولیان امر که در این زمینه مسئولیت داشتند و وظیفه آنان حفظ و حراست از بیت‌المال بوده مرتکب تخلف شدند و این افراد هم‌اکنون بازداشت هستند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

وی اعلام کرد: در یک بخش ۱۷۰ تن ریل نو و دست‌نخورده که در حال تبدیل به ضایعات بود کشف‌شد و در اختیار متولیان بیت‌المال قرار گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: تأکید دستگاه قضایی بر نظارت عمومی است و نظارت عمومی یعنی اینکه مردم به محیط پیرامون حساس باشند و وقتی متوجه جرائمی می‌شوند، حتماً ورود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار