وزیر نفت از احتمال استفاده مجدد از کارت سوخت خبر داد

تهران (پانا) - به گفته وزیر نفت در صورت ضرورت ممکن است در مواردی برای کنترل مصرف از کارت سوخت استفاده شود که هنوز مصرف به‌ آن سطح نرسیده است.

کد مطلب: ۸۳۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر نفت از احتمال استفاده مجدد از کارت سوخت خبر داد

به گزارش خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به نشست مشترک کمیسیون برنامه و بودجه، انرژی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت گفت: در ابتدای این جلسه درباره نشست اخیر اوپک توضیح‌هایی به نمایندگان ارائه شد و پس از آن درباره وضعیت صادرات نفت، پیش‌بینی وضع آینده و ارائه راهکارها برای فروش نفت بررسی‌هایی صورت گرفت.

وزیر نفت با بیان این‌ که یکی از موضوع‌های مهم این جلسه این بود که برای آینده شرکت ملی نفت و تنظیم مجدد روابط بین دولت و این شرکت فکری شود، افزود: در این باره تبادل‌نظرهایی صورت گرفت که در نهایت مقرر شد کارگروهی تشکیل شود تا این کارگروه به سناریوها و راهکارهای جدید بین شرکت ملی نفت و دولت برسد.

وی ادامه داد: در این نشست درباره عرضه سهام دولت و شرکت‌های دولتی تابعه نفت صحبت‌هایی صورت گرفت که این موضوع باید دنبال شود.

زنگنه با بیان اینکه در بخش تأمین فرآورده‌های نفتی تنها مقداری در بخش بنزین کمبود وجود دارد، یادآور شد: این میزان کمبود وارد می‌شود اما در مورد مابقی فرآورده‌های نفتی وضعیت خوب و پایدار است.

وزیر نفت با تأکید بر این‌ که مشکل کمبود بنزین کشور تعیین‌کننده نیست، تصریح کرد: ظرف چند ماه آینده با فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس وضعیت خوب می‌شود اما در صورت ضرورت ممکن است در مواردی برای کنترل مصرف از کارت سوخت استفاده شود که هنوز به این نقطه نرسیده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار