پاشایی: برنامه ریزی فراواکنشی ساختن آینده بهتر برای تعلیم و تربیت کشور رقم خواهد زد

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه ریزی فراواکنشی آینده بهتر برای تعلیم و تربیت کشور خواهد ساخت.

کد مطلب: ۸۳۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: برنامه ریزی فراواکنشی ساختن آینده بهتر برای تعلیم و تربیت کشور رقم خواهد زد

جعفر پاشایی در اولین گردهمایی تخصصی مسئولین٬کارشناسان و کاربران حوزه معاونت پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش مناطق و نواحی آذربایجان شرقیدر باشگاه فرهنگیان تبریز با قلب و مغز عنوان کردن پژوهش،بیان کرد: روابط انسانی در هر سیستم حرف اول را می زند و با توجه به شرایط کشور و کمبود های موجود باید با کمترین امکانات بالاترین بهره وری را داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، عنصر اصلی مورد توجه در بخش پژوهش را برنامه ریزی برشمرد و تاکید کرد: تمرکز اصلی برای ساختن آینده بهتر سیستم تعلیم و تربیت باید برنامه ریزی فراواکنشی باشد.

وی سطوح برنامه ریزی را در سه سطح خرد، کلان و فراسوی کلان بیان کرد و اضافه کرد: وجود مشکلات در سیستم غیرقابل انکار بوده و باید در سطح خرد بررسی شود و تمام برنامه ها باید به مدرسه ختم شود در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.

پاشایی با اشاره به اینکه تقاضای اجتماعی از آموزش و پرورش در سطوح مختلف نسبت به گذشته افزایش یافته است، پاسخگویی درست نسبت به این مسئله را خلاصه شده در نیروی انسانی کارآمد و توانمند با تکیه بر انگیزه دادن و رضایتمندی عنوان کرد.

وی کمبود نیروی انسانی را مهم ترین مسئله برای سالتحصیلی جدید برشمرد و در ادامه اذعان داشت: رویکرد اصلی معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی با استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی بر پایه رضایتمندی همکاران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار