اولین کارگاه استعدایابی هندبال دبیران تربیت بدنی و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - کارگاه استعدادیابی و دانش افزایی دبیران تربیت بدنی و دانش آموزان با حضور مربی روسی، سرگی نیکو لنکو در سالن دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین کارگاه استعدایابی  هندبال دبیران تربیت بدنی و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

در حاشیه این نشست رئیس آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: اولین کارگاه استعدایابی و دانش افزایی در رشته هندبال در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان گچساران در حال برگزاری است.

سید ظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه این کارگاه به مدت 5 روز با حضور مربی روسی در گچساران در حال برگزاری است، گفت: اولین روز کارگاه در روز گذشته در دو نوبت صبح و بعداز ظهر هر کدام به مدت چهار ساعت در دو بخش دانش آموزان دختر و پسر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی و استعدادیابی رشته ورزشی هندبال بیش از 90 دانش آموز دختر و پسر مشارکت دارند، ابراز کرد: همچنین از سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد 10 دانش آموز و تعداد بیش از 50 مربی تربیت بدنی برای استعدادیابی، و شرکت در آموزش کارگاهی استعدادیابی رشته ورزشی هندبال مشارکت دارند.

پورالحسینی با بیان اینکه دانش آموزان از مدارس متفاوت در این کارگاه شرکت دارند، عنوان کرد: با توجه به حضور مربی روسی در ابتدا دانش‌آموزانی که از لحاظ پیکرسنجی و تست‌های تخصصی عملکرد مطلوبی داشتند برای سازماندهی و آموزش شناسایی می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران در رشته ورزشی هندبال در دو گروه آقایان و خانم‌ها رتبه‌های قهرمانی و نائب قهرمانی را کسب کرده‌اند، بیان کرد: با توجه به جایگاه گچساران در رشته‌ هندبال کمیته‌های استعدادیابی این رشته ورزشی در گچساران راه‌اندازی شد.

پورالحسینی به آموزش تیم‌های قهرمان مدرسه‌ای اشاره کرد و گفت: برای بالا بردن استعداد این دانش آموزان و شرکت در مسابقات کشور در روزهای زوج این دانش آموزان استعدادیابی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار