هدایت تحصیلی؛ گام مهم در سرنوشت

فیروزه (پانا)- بررسی روند هدایت تحصیلی مهم ترین موضوع جلسه آموزشی توجیهی سه شنبه پنجم تیرماه، مدیران مقطع متوسطه اول به اتفاق مشاوران آموزشگاه های سطح شهرستان فیروزه بود که دراتاق جلسات این اداره تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی؛ گام مهم در سرنوشت

این جلسه با حضور حیدری؛ مدیر اداره، ایروانی؛معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت، خادریان؛معاون پرورشی و تربیت بدنی، بیدکی و صمدیه؛ کارشناسان آموزش متوسطه اول و مشاوره در جمع مدیران مقطع متوسطه اول و مشاوران برگزار شد.

حیدری؛ مدیر اداره ضمن خیرمقدم و تشکر از زحمات یک ساله آموزشگاه ها، مدیریت حال حاضر آن هم باوجود منابع مالی اندک را بسیار مهم قلمداد نمود و از تلاش مدیران در خصوص حفظ شاخص ها و رشد آن ها در حوزه های مختلف قدردانی نمود.

وی هم چنین با اذعان به اهمیت فرایند هدایت تحصیلی و نقش بی بدیل آن درترسیم دورنمای موفقیت دانش آموز را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای انجام صحیح و قابل قبول این فرایند، تفاهم و هم گرایی تمامی دست اندرکاران در جهت ارتقاء ثمره ی مطلوب و رضایتمندانه را امری ضروری و مهم دانست.

حیدری هدایت آگاهانه توأم با درایت و واقع بینی و البته با رویکرد توسعه متوازن رادر این امر خواستار شد.

اهمیت تحلیل نیمرخ آزمونهای مشاوره ای، اولویت های انتخاب رشته تحصیلی به منظور تشویق و توجیه دانش آموزان و تغییر اولویت های آن بر اساس شیوه نامه از مهم ترین مباحث مطروحه جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار