فرماندار ری:

احداث شهربازی از اولویت های عمرانی شهرری است

شهرری(پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: احداث شهربازی در این شهرستان از طرح های اولویت دارعمرانی محسوب می شود که جانمایی آن باید توسط شهرداری انجام گیرد تا عملیات عمرانی آن آغاز شود.

کد مطلب: ۸۲۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث شهربازی از اولویت های عمرانی شهرری است

هدایت الله جمالی پور در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ری اظهار کرد: شهربازی از نیازهای مردم در اوقات فراغت است و با وجود مغضلات اجتماعی در این منطقه، احداث یک شهربازی مجهز و استاندارد ضروری است.
وی ادامه داد: هم اکنون سرانه فضای سبز شهرری در حدود ۱۹ متر مربع است که سعی می کنیم با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ این سرانه را بیش از حد میانگین افزایش دهیم.
وی دکل های فشار قوی در شهرری را معضلی برای مردم حاشیه بیان کرد و گفت: مردم زیادی در زیر این دکل ها سکونت دارند که سلامتی آنها در خطر است و جانمایی درست این کابل های فشار قوی نیاز به کمک مجلس دارد.
وی در خصوص تشکیل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان ری نیز گفت: پیگیری های خوبی در این زمینه انجام گرفته است تا ستاد فرماندهی در این شهرستان تشکیل شود.
جمالی پور با بیان اینکه امنیت مردم را نباید به شوخی گرفت، یادآور شد: ماده ۱۳ تقسیمات کشوری مشخص کرده است که تمامی دستگاه ها باید ساختار لازم خود را در شهرستان ایجاد کنند.
لازم به ذکر است که نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ری با حضور مصطفی کواکبیان، سید فرید موسوی، حجت الاسلام مهدی شیخ از نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ری و جمعی از شورایاری های این شهرستان در سالن خدمت فرمانداری ری برگزار شد.
/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار