معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی :

باید از تمام ظرفیت های استان برای ایجاد زائرسرای استان در مشهد استفاده کرد

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی موضوعات فنی و اجرایی زائرسرای استان در مشهد مقدس سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: با توجه به ممنوعیت تزریق اعتبارات دولتی در این بخش، باید از تمام ظرفیت های مردمی استان در احداث زائر سرای استان در مشهد مقدس استفاده کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
باید از تمام ظرفیت های استان برای ایجاد زائرسرای استان در مشهد استفاده کرد

سید مجتبی علوی مقدم، به همت والای مردم استان در انجام امور خیریه و عام المنفعه اشاره کرد و ادامه داد: طرح خشت های معنوی که در زمینه استفاده از ظرفیت جامعه بزرگ کارکنان و مدیران دولتی است در اولین جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار خراسان جنوبی رونمایی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه خدمات و تلاش های بسیار خوبی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی به انجام رسیده است ، افزود: برغم اقدامات مناسبی که صورت گرفته دشمنان و بدخواهان ما به دنبال سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، از این رو با تلاش شبانه روزی نباید اجازه دهیم که دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
علوی مقدم، با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم ، گفت: رسانه ها در تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند، از این رو رسانه ها و مطبوعات باید با انعکاس خدمات انجام شده مردم را به آینده نظام و انقلاب امیدوار نمایند.
وی ادامه داد: امروز جایز نیست با برجسته کردن مشکلات ، آب به آسیاب دشمنان بریزد و با رسانه های خارجی هم صدا شود.
* مساعدت در برگزاری کنگره شهدای استان صدقه جاریه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنگره دو هزار شهید استان اشاره کرد و افزود: همه باید با هم فکری و هم افزایی در راستای برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدای استان بیش از پیش تلاش کنیم.
علوی مقدم،مساعدت و همکاری در برگزاری کنگره شهدای استان را صدقه جاریه دانست و تصریح کرد: اگر امروز امنیت،آرامش و ثباتی در کشور و استان وجود دارد به خاطر ایثارگری و از خودگذشتگی شهدایی است که از تمام هستی خود گذشتند.
وی ادامه داد: اگر امروز دشمن جسارت این را پیدا می کند که عرض اندام کندبه خاطر سستی و کوتاهی ما در توجه به فرهنگ شهید و شهادت است ؛ از این رو باید امروز بیشتر از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت توجه نماییم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه هنوز نسل جدید ما با غنای فرهنگ شهادت در حد و شان شهداء آشنا نشده اند، افزود: توجه به شهید و شهادت ،توجه به نظام،حاکمیت و آینده کشور است و با این کار نظام را در مقابل آسیب های آتی بیمه خواهیم کرد.

علوی مقدم ،با بیان اینکه هزینه هایی که در این زمینه انجام می شود،نوعی سرمایه گذاری است افزود: باید تمام تلاش خود را برای زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا به انجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار