انتصاب رئیس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش

مشهد (پانا) - با حکم مدیرکل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ، "فرهاد قاسمپور، از فرهنگیان جوان استان خراسان رضوی به عنوان رییس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس اداره برنامه ریزی فعالیت های  فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش

فرهاد قاسم پور پیش از این ریاست اداره فرهنگی ؛هنری ،اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی را بر عهده داشت.

حضور در سمت هایی همچون کارشناسی فعالیت های اردویی و کانون های آموزش و پرورش خراسان رضوی ،کارشناس مسئول فرهنگی و هنری این استان ،کارشناس سازمان دانش آموزی از سوابق اجرایی قاسمپور است.

او همچنین تاکنون مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان استان خراسان رضوی و مسئولیت برگزاری جشنواره معلمان هنرمند خراسان رضوی را در دوسال پیاپی ، مسئولیت کمیته های مختلف و جانشین دبیر اجرایی جشنواره های ملی دانش آموزان هنرمند سراسر کشور و مسئولیت کمیته فرهنگیان و دانش آموزان فیلم ساز چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و چندین جشنواره دانش آموزی و فرهنگیان دیگر در سطوح مختلف را نیز بر عهده داشته است .

عضو حقیقی انجمن کتابخانه های شهر مشهد، مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه فرهنگی اجتماعی مکتوب و جانشین مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات مکتوب نیز از دیگر سوابق اجرایی این معلم خراسان رضوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار