مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج خبر داد:

آغاز پروژه زمین چمن مجموعه ورزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج از آغاز پروژه زمین چمن ورزشی در زمین مجاور ساختمان اداره آموزش و پرورش ناحیه واقع در بلوار مطهری خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پروژه زمین چمن مجموعه ورزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج

عبدالکریم رستمی با اعلام این خبر گفت: پروژه زمین چمن ورزشی ناحیه در زمین مجاور ساختمان اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج، واقع در بلوار مطهری، آغاز شد.

در جلسه ای که قبل از این مراسم برگزار شده بود که با حضور مرادحاصلی، بشارتی و صالحی توافقنامه احداث 2 مدرسه و زمین چمن مجموعه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه 3، توسط رستمی و ابیضی، به امضا رسید. با توجه به کمبود شدید سرانه مکانهای آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش شهرستان، امضای این توافقنامه در بهبود وضعیت موجود، موثر خواهد بود. لازم به ذکر است در سال گذشته محوطه 12 مدرسه و آموزشگاه، با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، توسط این خیر نیک اندیش، آسفالت گردید.

مدیر عامل شرکت تجارت گستر افق، انگیزه خود را فقط رضایت خداوند و شادی فرزندان ایران زمین اعلام کردند.این اقدام، پیرو امضای توافقنامه با خیر ارجمند، مهندس ابیضی، صورت گرفت.

رستمی در ادامه گفت: خیرین مدرسه سازی که در راستای ارتقای سطح آموزش و فرهنگ جامعه حرکت میکنند جزو سرمایه های جامعه هستند و ابزار تمایل این مدیریت راجهت همکاری و همیاری با خیرین اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار