مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

طرح شهید سلیمانی به ورزش مدارس البرز رونق بخشید

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد طرح شهید سلیمانی به ورزش مدارس استان رونق بخشید، زیرا در سال جاری ۴۲ پروژه ورزشی با احداث زمین چمن و کلاس درس تربیت بدنی همراه با تجهیزات ورزشی به ثمر رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید سلیمانی به ورزش مدارس البرز رونق بخشید

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در آیین افتتاح زمین چمن شهید مفتح در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج که همزمان با افتتاح ۵۵۰ پروژه ورزشی از طرح شهید سلیمانی در مدارس کشور در قالب ویدئو کنفرانس با مقام عالی وزارت صورت گرفت، افزود: با همت وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح شهید سلیمانی اجرای پروژه های ورزشی در مدارس سرعت یافت و زیرساخت فضاهای ورزشی برای دانش آموزان بویژه در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار حاصل شد.

وی بیان کرد: در قبل از اجرای این طرح در شهرستان فردیس با جمعیت ۹۰ هزار دانش آموز حتی یک زمین چمن درون مدرسه ای نداشتیم، اما به همت دولت و تلاش وزارتخانه در استان البرز فقط در سال‌جاری ۴۲ پروژه انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: تاکنون ۲۷ زمین چمن مصنوعی در مدارس آماده سازی شده است و ۱۴ زمین باقی مانده است و با وجود تلاطم قیمت ها در بازار، تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل زمین های چمن تهیه شده است.

حجرگشت یادآوری کرد: توسعه فضاهای ورزشی در مدارس موجب دوری دانش آموزان از فضای مجازی و سایر فضاهای آسیب زای دیگر می شود و همچنین افزایش ضریب سلامتی دانش آموزان را در پی دارد.

وی ادامه داد: امکانات، تجهیزات و فضاهای ورزشی برای دانش آموزان و حتی خانواده هاست که در استفاده از آن نباید نگاه سلیقه ای حاکم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: پروژه های ورزشی باقی مانده طرح شهید سلیمانی در استان البرز می بایست تا پایان سال تکمیل و برای استفاده دانش آموزان در سال ۱۴۰۲ آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار