شهدای پهنایی قهرمان مسابقات والیبال پیشکسوتان قاینات شد/ برگزاری مسابقات "والیبال ساحلی جام رمضان" طبس گلشن

قاین (پانا) ـ تیم والیبال شهدای پهنایی قاین بر سکوی قهرمانی مسابقات والیبال جام رمضان،رده پیشکسوتان ایستاد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدای پهنایی قهرمان مسابقات والیبال پیشکسوتان قاینات شد/ برگزاری مسابقات "والیبال ساحلی جام رمضان" طبس گلشن

از برکات ماه صیام بازسازی روح و جسم است که از این رهگذر بسیاری از ورزش‌دوستان برای شادابی و تندرستی ابدان‌شان به مسابقات ورزشی"جام رمضان" روی می‌آورند.

در شهرستان بیرجند مسابقات فوتسال"جام رمضان" با شرکت ۳۰ تیم در ۸ گروه در حال برگزاری است که سالن شهیدین قاسمی مجموعه ورزشی ولایت از ساعت ۲۱ تا ۲۴ شاهد حضور خیل بازیکنان و تماشاچیان این رقابت‌ها می‌باشد.

در ششمین شب از این مسابقات ۱۴ تیم در مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نخستین بازی فوتسال زنده‌یاد بامری ۶ بر ۱ بر تیم نگین‌فرم خاوران غلبه کرد،

مرکز آموزش۰۴ امام رضا(ع) بیرجند در مقابل پیشگامان به نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی رسید و فوتسال استخر میثاق درمیان با ۵ گل از سد تیم افق کورش گذشت.

در ادامه رقابت‌های تیم فوتسال بارثاوا ۳ بر ۱ نتیجه را به نیروی انتظامی واگذار کرد، تیم امید ۴ بر ۱ در مقابل ابومسلم شکست خورد، فوتسال سامان صدر آب ۲ بر ۱ پوشاک دی‌تو‌دی غلبه کرد و در پایان فوتسال کابینت عباسی ۷ بر ۱ تیم اسباب‌بازی مهدی را گل‌باران کرد.

*شهدای پهنایی قهرمان مسابقات والیبال پیشکسوتان قاینات شد

در شهرستان قاینات مسابقات "والیبال جام رمضان" با شرکت 14 تیم رده‌های سنی پیشکسوتان، آزاد و ادارات در سالن آزادی برگزار می‌شود.

تیم والیبال شهدای پهنایی بر سکوی قهرمانی رده پیشکسوتان ایستاد، باشگاه بزرگمهر نایب‌قهرمان شد و تیم هیأت والیبال به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

در مسابقات والیبال"جام رمضان" ادارات قاینات تیم‌های آموزش‌وپرورش، هلال‌احمر، جهاد کشاورزی، بانک ملی، تأمین اجتماعی به‌صورت دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

مسابقات والیبال"جام رمضان" مقطع آزاد قاینات در شامگاه نهم خرداد ماه با دو بازی ادامه پیدا کرد که در نخستین رویارویی تیم شادروان قدرتی زردنبل به دلیل عدم حضور والیبال پریشان پهنایی ۳ بر صفر پیروز میدان شد و سپس والیبال شهدای ورزگ در مقابل تیم دانش والیبال با نتیجه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ والیبال قدرتی زردنبل با ۱۲ امتیاز در صدر مسابقات قرار دارد، تیم‌های دانش والیبال، کاشی سرامیک عبداالله‌زاده و بزرگمهر قاینی با کسب ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

* رقابت ۱۶ تیم در مسابقات والیبال "جام رمضان" بانوان و آقایان نهبندان

شهرستان مرزی نهبندان نیز در ماه صیام شاهد برگزاری مسابقات والیبال"جام رمضان" بانوان و آقایان است.

مسابقات والیبال"جام رمضان" بانوان نهبندان با شرکت ۸ تیم در سالن جهان‌پهلوان تختی برگزار می‌شود.

در چهارمین شب از این رقابت‌ها تیم شهرداری نهبندان با نتیجه 3 بر صفر از سد والیبال نمونه خضراء گذشت و سپس تیم هلال‌احمر با نتیجه سه بر صفر تیم فرهنگیان را شکست داد.

مسابقات "والیبال جام رمضان" آقایان شهرستان نهبندان نیز در چهارمین شب با رویارویی ۴ تیم در سالن ورزشی شهید غازی‌زاده ادامه یافت که در نخستین بازی تیم شهرداری نهبندان با نتیجه 3 بر صفر تیم شهید بخشی را مغلوب خود کرد و در بازی دوم نیز تیم شهید غلامعلی‌نژاد با نتیجه سه بر یک تیم شهید روشندل را شکست داد.

*برگزاری مسابقات "والیبال ساحلی جام رمضان" طبس گلشن با رویارویی ۱۲ تیم

در شهرستان طبس گلشن نیز مسابقات "والیبال ساحلی جام رمضان" یادواره ۲ هزار شهید خراسان‌جنوبی تعدادی از جوانان را به سوی خود جذب کرده است و ۱۲ تیم در مجتمع ساحلی روستای دشتغران با یکدیگر به رقابت می‌پردارند.

یازدهمین شب از مسابقات "والیبال ساحلی جام رمضان" طبس با دو بازی پیگیری شد که تیم بهشت‌آباد با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل والیبال جهش شکست خورد و در ادامه تیم ذوالفقار با نتیجه ۲ بر صفر از سد پیشکسوتان گذشت.

داوری این دوره از مسابقات را آقایان جهانبخش، ابراهیمی، مختاری‌پور، پروانه و خسروی‌مقدم بر عهده دارند.

*سالن ورزشی شهدای بورنگ درمیان با برگزاری مسابقات والیبال"جام رمضان" رونق گرفت

جوانان شهرستان مرزی درمیان نیز این روزها اوقات شبانه بعد از افطار خود را در مسابقات ورزشی"جام رمضان" سپری می‌کنند و برای نخستین بار در سالن شهدای بورنگ رقابت‌های فوتسال بخش مرکزی با شرکت ۱۰ تیم در حال برگزاری است.

در پایان دور گروهی این رقابت‌ها تیم فوتسال دهیاری نوزاد با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول گروه(الف) قرار دارد، دهیاری هندوالان با کسب ۱۰ امتیاز و تفاضل ۶ گل رده دوم را به خود اختصاص داده است، دهیاری تخویج، وحدت نوغاب و زارگز رتبه‌های بعدی جدول را تصاحب کرده‌اند.

از گروه(ب) مسابقات فوتسال"جام رمضان" بخش مرکزی درمیان تیم‌های پیشگامان نوغاب و دهیاری بورنگ با کسب ۹ امتیاز و تفاضل به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند، فجر شهید امینی بورنگ و پایگاه مقاومت ثارالله آسفیج در رده‌های بعدی جدول قرار دارند.

در نخستین مسابقه نیمه‌نهایی این رقابت‌ها ۲۳ خردادماه تیم‌های فوتسال دهیاری هندوالان و پیشگامان نوغاب در مقابل هم به میدان می‌روند و سپس دهیاری بورنگ از دهیاری نوزاد پذیرایی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار