فرمانده سپاه عاشورا: مدرسه، مهمترین عرصه برای شکل گیری اراده های ایثار و شهادت است

تبریز (پانا)- فرمانده سپاه عاشورا گفت: مهمترین عرصه برای شکل گیری اراده های ایثار و شهادت به زعم امام راحل همانا مدرسه است.

کد مطلب: ۸۲۵۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه عاشورا: مدرسه، مهمترین عرصه برای شکل گیری اراده های ایثار و شهادت است

سردار عابدین خرم در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی در محل سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان استان گفت: همه مجموعه های نظام بصورت جدی می باید در جهت تحقق اهداف خطیر دستگاه تعلیم و تربیت در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: در این راستا اگر ما بتوانیم ارتباط مناسبی بین مدرسه، مسجد و خانه برقرار کنیم بدون تردید عمده ی مشکلات حل خواهد شد.

تربیت دانش آموزان متعهد و انقلابی یکی از رسالت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه گفت: در طول 5 سال گذشته علی رغم محدودیت های مالی از مجموعه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان حمایت مادی و معنوی خود را انجام دادیم.

جعفر پاشایی خاطر نشان شد: تربیت دانش آموزان متعهد و انقلابی در تراز جمهوری اسلامی یکی از رسالت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: دشمنان با برنامه های متعدد در صدد به انحراف کشیدن نوجوانان و جوانان ما هستند و در این راستا با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، پرورشی و ورزشی در دستگاه تعلیم و تربیت درصدد خنثی نمودن این توطئه ها هستیم.

پاشایی افزود: دستگاه تعلیم وتربیت استان با 700 هزار دانش آموز، 45 هزار پرسنل شاغل در 5200 مدرسه آذربایجان شرقی ظرفیت بسیار عظیمی در راستای تحقق بخشی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می رود.

عضویت 238 هزار دانش آموز استان در واحدهای مقاومت درون مدرسه ای

وحید فرشباف رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در ادامه اظهار داشت: بیش از ۲۳۸هزار دانش آموز در آذربایجانشرقی در۲۹۱۱واحد مقاومت درون مدرسه ای عضو بسیج هستند.

طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: با تمام ظرفیت آماده همکاری برای برگزاری اردوی تربیتی و معنوی راهیان نور دانش آموزی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار