دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

شهرری(پانا)- دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) جهت برنامه ریزی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بیست و نهمین سال ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان وزارتخانه ها، سازمان ها، ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی و مردمی و مراکز فرهنگی در حرم امام خمینی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در دومین نشست ستاد مرکزی بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به خنثی سازی توطئه دشمنان داخلی و خارجی علیه جمهوری اسلامی و گام های بلند در راستای استقلال، آزادی و پیشرفت کشور، گفت: البته می دانیم کمی ها و کاستی ها در جامعه ما محسوس است که ان شاء الله با همت مردم و دولتمردان سختی ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاریم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه سالگرد امسال امام خمینی(س) آمیخته به عطر رمضان و در ایام شهادت حضرت علی(ع) است، اظهار داشت: افتخار امام ما این بود که نزدیک به 13 سال هر شب در کنار ضریح امیرالمؤمنین(ع) اظهار ارادت می کرد. در ایامی که شب های قدر در پیش است از همین مناسبت ها باید به خوبی بهره برداری کنیم.

وی گفت: مراسم امسال عصر روز 14 خرداد برگزار می شود. این مراسم تقریبا سه ساعت مانده به اذان مغرب شروع می شود و علی القاعده 2 ساعت مراسم رسمی و بیانات مقام معظم رهبری خواهد بود و یک ساعت مانده به وقت اذان پایان برنامه است. اما مسئولین باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که همه برنامه ریزی های ما باید علاوه بر روز 14 خرداد ناظر به مراسم احیای شب 14 خرداد باشد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این جلسه گفت: نیروی انتظامی با هماهنگی همه دستگاه ها برنامه ریزی جامعی در بحث های امنیتی و ترافیکی حرم مطهر امام خمینی(ره) پیش بینی کرده است.
وی تصریح کرد: پلیس تهران، قرارگاه روح الله را در کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی(ره) فعال کرده است و از یک هفته پیش پلیس پیشگیری و امنیت نیز برنامه های خود را آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت قرارگاه روح اله، یگان امداد نیز با 2 تیپ وظیفه خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.
سردار رحیمی با بیان اینکه پایگاه های پلیس اطلاعات و امنیت نیز در مکان های مورد نظر مستقر شده اند، گفت: جلسه ای با پلیس استان های همجوار نیز برای هماهنگی های لازم و برقراری امنیت بیشتر برگزار شده است.
وی افزود: راه اندازی پارکینگ های اطراف حرم از دغدغه های ما محسوب می شود که خوشبختانه هماهنگی های لازم در این مورد انجام شده است و تا زمان مراسم ارتحال امام (ره) این مشکل نیز حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: نیروی پلیس راهور با استقرار در اطراف حرم و محل برگزاری مراسم وظیفه تسهیل ترافیک و برقراری امنیت مراسم را تا پایان آن بر عهده دارند.
وی گفت: پایگاه های مختلف یک روز قبل از برگزاری مراسم فعال خواهند بود و آمادگی این را داریم تا این مراسم را با امنیت کامل برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار