جلسه اوقات فراغت

اولین جلسه هماهنگی اوقات فراغت منطقه اردستان برگزار شد

اردستان/اصفهان (پانا) - با حضور جمعی از مدیران مدارس منطقه و کانون های فرهنگی تربیتی در سالن کنفرانس ادب مدیریت آموزش و پرورش ، اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 97 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هماهنگی  اوقات فراغت منطقه اردستان برگزار شد

با توجه به فرارسیدن ایّام تعطیلی و اوقات فراغت دانش آموزان و پایان سال تحصیلی 97-96، در سالن کنفرانس ادب مدیریت ، اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 97 با حضور جمعی از مدیران مدارس و کانون های فرهنگی و تربیتی برگزار گردید. در این جلسه شفیعی مدیر آموزش و پرورش اردستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان ، ماه عبادت و بندگی ، گفت : تابستان مدارس تعطیل می شوند ولی تربیت نه .

وی در ادامه گفت: هدف از تشکیل پایگاه های اوقات فراغت کسب درآمد نیست ، بلکه کیفیت بخشی به فعالیت ها و برنامه های فوق برنامه ای برای دانش آموزان در مدت زمان تعطیلی مدارس می باشد. اوقات فراغت ، بهترین و ناب ترین اوقات زندگی هر فردی است که باید به شیوه ای درست مدیریت شود.

شفیعی در ادامه گفت :باید اهداف دوره ها و کلاس های برگزار شده مشخص باشد و مربیانی که برای این منظور بکارگیری می شوند باید از هرجهت مورد تأیید باشند و با اصول آموزشی آشنا و دارای مهارت های خاص باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار