پیام خداحافظی مدیر کل آموزش و پرورش مطرح شد:

فرهنگیان حلالیت سخاوتمندانه خودرا از برادرشان دریغ نکنند

بیرجند ( پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: رجاء واثق دارم که شما همکاران فرهیخته و فهیم در سایه سار حکمت ، مودت و شخصیت والا و روح بلندتان، قصوراتم را به رسم انسانیت و جوانمردی خواهید بخشید و حلالیت سخاوتمندانه خود را از برادرتان دریغ نخواهید نمود .

کد مطلب: ۸۲۴۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان حلالیت سخاوتمندانه خودرا از برادرشان دریغ نکنند

عباس لامعی پیش از ظهر امروز و پس از معارفه سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی از همراهی و همکاری مردم استان قدر دانی کرد و از آنان حلالیت طلبید.

در متن پیام مدیر کل سابق آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

به نام یگانه بی همتایی که ستودنش مایه شرف است و بزرگی و سرنهادن به آستانش نشان سروری

خدایی را می ستایم که افتخار بندگی بی منت و زندگی بی ذلت را به ما ارزانی داشت.خدایی را می ستایم که ما را پیرو راه و منش پیامبرانی قرارداد که در آن علم و ادب، انسانیت ، آزادگی ، جوانمردی و خلق و خوی نیکو سرلوحه درسشان بوده و مارا در راه تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین سرفراز نموده است .

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که بر حقیر منت نهاد تا آخرین سال های خدمت خویش را در جمع باصفا و سراسر محبت شما همکاران معزز و پرتلاش فرهنگی استان سپری نمایم و اینک با تمام وجود ادعا می کنم که در طول پنج سال گذشته بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی و مدیریتی شما همکاران فرهیخته به ویژه معاونین گرانقدر، مدیران و همکاران پرتلاش ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان نصیب اینجانب گردید و هریک از شما مدیران، دبیران، آموزگاران، هنرآموزان، مدرسان و پیشکسوتان در طول این مدت با تمام وجود ، با اخلاقی ستودنی و خلقی نیکو همواره مددکار و پشتیبان بنده بوده اید .

به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ فرهیختگان فرهنگی استان فرهنگ پرور و ولایت مدار خراسان جنوبی دست یکایک شما گرانمایگان را می بوسم و شادمانم از اینکه توانستیم با معاضدت، همراهی ، یکدلی و وحدت قلبی شما خوبان گامی در جهت خدمت و اعتلای فرهنگ و تعلیم و تربیت استان برداریم اینجانب هرگز منکر کاستی ها و مشکلات، که آن هم به خاطر مسائل حوزه ی کاری موجبات دل نگرانی و کدورت شما خوبان گردیده نمی باشم، اما امیددارم در پیشگاه ذات اقدس الهی شرمنده نباشم، زیرا انسان در هر موقعیت و جایگاهی ممکن است خواسته یا ناخواسته، دانسته یا نادانسته مرتکب اشتباه گردد که اینجانب نیز خود را از این قاعده و خطاهای سهوی مبرّی نمی دانم، اما رجاء واثق دارم که شما همکاران فرهیخته و فهیم در سایه سار حکمت ، مودت و شخصیت والا و روح بلندتان، قصوراتم را به رسم انسانیت و جوانمردی خواهید بخشید و حلالیت سخاوتمندانه خود را از برادرتان دریغ نخواهید نمود .

در پایان از عنایت همیشگی جناب دکتر بطحایی مقام عالی وزارت ، همچنین از آحاد مردم شریف و نجیب استان ، فرهنگیان محترم ، روحانیت معزز ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، استانداری محترم ، فرمانداران محترم ، مدیران محترم کل دستگاه های اجرایی استان ، جامعه محترم خیرین مدرسه ساز، پیشکسوتان بزرگوار و خصوصا نیروهای خدماتی که بدون هیچ نام و نشان زینت بخش فضای تعلیم و تربیت مدارس استان بوده اند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. اعلام می دارم همچنان آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و سربازی فداکار برای نظام و ولایت خواهم بود. توفیق، عزت و سربلندی همگان را از پیشگاه خداوند مهر و دانایی آرزومندم.

ارادتمند شما - عباس لامعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار