معاون مالی ،اداری و برنامه ریزی فرماندار اسلامشهر:

استادیوم هفت هزار نفری شهرستان اسلامشهر آماده بهره برداری است

اسلامشهر (پانا)-جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان اسلامشهر با حضور، معاون مالی ،اداری و برنامه ریزی فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استادیوم هفت هزار نفری شهرستان اسلامشهر آماده بهره برداری است

در این جلسه ، قدیر آرمیان ، رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در سخنانی از اجرای طرح ورزشی مدیران ادارات شهرستان به منظور داشتن جسم سالم و پیشرفت شصت درصدی ورزش اسلامشهر خبر داد.

سالاریان ،رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر اسلامشهر نیز از عدم توجه به قهرمانان ورزشی کشور گفت و اظهار داشت :پارک بانوان با هزینه یک میلیارد تومان در اسلامشهر ایجاد میگردد.

اخوان ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر هم در سخنان خود تاکید کرد:پنجاه پایگاه تابستانی واحدهای آموزشی اسلامشهر آماده برگزاری فعالیتهای ورزشی در تابستان 97هستند و افزود ،با کمک هیئت وزنه برداری اسلامشهر ،طرح استعدادیابی دانش آموزان را در دستور کار خود داریم.

همتی ، معاون مالی ،اداری و برنامه ریزی فرماندار اسلامشهر نیز در جمع بندی مطالب جلسه ،تصریح نمود: استادیوم هفت هزار نفری شهرستان اسلامشهر آماده بهره برداری است و از اجرای طرحهای ،تشکیل خانه نوجوانان وکارگاه های آموزشی پیش از ازدواج در شهرستان خبر داد.

/خبرنگار :زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار