تجلیل از معلمان نمونه و اسوه های تلاش شهرستان زاوه با حضور معاونت پرورشی اداره كل آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا: با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره ی كل آموزش و پرورش خراسان رضوی طی مراسم با شكوهی از معلمان نمونه و اسوه های تلاش شهرستان زاوه تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی طی مراسم با شکوهی از معلمین نمونه و اسوه های تلاش شهرستان زاوه تجلیل به عمل آمد.

محمد جواد اورعی غلامی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره ی كل آموزش و پرور ش خراسان رضوی در جمع فرهنگیان شهرستان زاوه اعلام كرد: دشمن پی به توانمندی های ایران اسلامی برده و دل به جنگ فرهنگی بسته است، ما به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت باید تلاش كنیم تا دانش آموزان و خانواده های آنها را از توطئه های رنگارنگی كه دشمن در حوزه های مختلف برای ما تدارك دیده است، آگاه و آنها را خنثی سازیم .

وی معلمان متعهد و ولایتمدار را خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن و دستگاه تعلیم و تربیت را، سپری فولادین و محافظ نوجوانان و جوانان در برابر این هجمه های فرهنگی دانست و گفت: ماباید با مبانی اعتقادی نظام آشنا باشیم و اقتدار نظام را كه با خون شهدا و ایثارگری ها به ما رسیده قدر بدانیم و هر معلم باید برای ارزشهای شهید ، ایثارگران و امام یك سرباز باشد .

غلامی همچنین به شرکت پرشور فرهنگیان در انتخابات پیش رو تاکید و اعلام کرد مایه ی افتخار است که هنوز فرهنگیان در جایگاه و رتبه اول اعتماد مردمی و اجتماعی هستند .

در حاشیه این مراسم غلامی از نمایشگاه کتاب هفته معلم واقع در کانون نشر اندیشه و نمایشگاه طرح جامع خانواده پایدار دبیرستان نرجس دیدن کرد و در مراسم هفته بزرگداشت مقام معلم هنرستان تلاش نیز شرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار