رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش: برنامه ما، حرفه ای شدن روابط عمومی‌های آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در گردهمایی مدیران مدیران روابط عمومی ستادی و استانی با اشاره به اینکه پاسخگویی به موقع و کامل حق مخاطب است، گفت که برنامه ما، حرفه ای شدن روابط عمومی‌های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۲۰۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش: برنامه ما، حرفه ای شدن روابط عمومی‌های آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرتضی نظری با اشاره به تنوع قومی مختلف در ایران از مدیران روابط عمومی خواست تا آیین، رسوم و سنن ملی و بومی ایرانی را در استان خود نمایش دهند و اجازه دهند تا فرزندان ایران با لباس و گویش های محلی خود با سایر دانش آموزان ایران ارتباط برقرار کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی به مشکلاتی که ممکن است در انجام ایده ها و برنامه ها وجود داشته باشد اظهار کرد: حتما ایده‌های خودتان را به اجرا برسانید و در صورت عدم همراهی و مساعدت سایر بخش‌های سازمان به دنبال ایده‌های دیگر نروید و ایده اولیه را با همه سختی های پیش رو اجرا کنید و آن را به اتمام برسانید مانند کارهایی که در مرکز اطلاع رسانی با پیگیری مداوم انجام شد.

وی افزود: تلاش ما حرفه‌ای شدن روابط عمومی‌های آموزش و پرورش است.

نظری به مشهود بودن افزایش سهم پاسخگویی آموزش و پرورش در شورای اطلاع رسانی دولت اشاره کرد و گفت: این اتفاق خوبی است و همه همکاران روابط عمومی در این تحرک رسانه ای و موفقیت نقش داشته اند و باید همواره پاسخ به مخاطبان و پرسش های آنان از اولویت ها اصلی باشد و حق مردم پاسخگویی به موقع و جامع است.

وی با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش بر تمرکز زدایی گفت: سیاست روابط عمومی به عنوان بخشی از این سیاست کلی، تمرکز زدایی است و این مرکز اصول کلی را تببین می کند و در جزییات کارها و برنامه ریزی‌های استان وارد نمی‌شویم و در امور آن ها دخالت نمی‌کنیم.

نظری در ادامه اظهار کرد: ممکن است در برخی مناطق با بعضی از معلمان برخورد شود و اجازه داده نشود تا نظرات این معلمان منعکس شود و یا برخوردهایی با آنان شود و برای آن ها محدودیت‌ها و ممنوعیت هایی بوجود آید و از همه روابط عمومی‌ها می‌خواهم تا این موارد را به اطلاع مدیران کل برسانند و اجازه ندهند تا آن معلم با محرومیت و محدودیت مواجه شود.

در ادامه این برنامه، معاونان مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی مواردی را طرح کردند.

نجات بهرامی، معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی، با اشاره به انتشار برخی اخبار آموزش و پرورش به صورت وارونه و خلاف واقع در رسانه های جمعی کشور، اظهار کرد: انتظار این است که این اخبار وارونه فورا پاسخ داده شود و اجازه داده نشود تا ذهن افکار عمومی با اخبار نادرست پر شود.

اصغر خلیلی، معاون فرهنگی و هنری مرکز اطلاع رسانی گفت: باتوجه به قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان و براساس شرح وظایف اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی پاسخ گویی ماده 26 قانون حمایت از حقوق مؤلفان درخصوص انتشارات به عهده اداره روابط عمومی است، بنابراین تمام محصولات چاپی باید با نظارت کامل اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی صورت پذیرد.

خلیلی ادامه داد: به استناد ماده 9 قانون سامان دهی مد و لباس مصوب مجلس شورای اسلامی و احترام به شأن والای معلم مسیر اجرای ماده 9 قانون سامان دهی مد و لباس مهیا شود تا معلم به عنوان مهم ترین الگوی دانش‌آموزان در توسعه فرهنگ ایران اسلامی و حمایت از کالای ایران گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار