زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی نواخته شد/

پاشایی: فرهنگ تجلیل از مقام معلم باید به شکل عمومی باشد

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: یکی از برنامه هایی که امسال به شکل افتخاری انجام گرفت و از برنامه های ابتکاری استان است برنامه کمپین های داوطلبانه مردمی و حضور شهروندان در ایستگاههای معابر شهر برای سپاس از زحمات معلمین است که این اقدام  فرهنگ سپاس از معلم را بین مردم جاری ساخته است.

کد مطلب: ۸۱۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: فرهنگ تجلیل از مقام معلم باید به شکل عمومی باشد

جعفر پاشایی در مراسم زنگ سپاس معلم در مدرسه فرزانگان ناحیه 4 تبریز که با حضور استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و رییس مجمع نمایندگان استان برگزار شد، اظهار کرد: مقوله بزرگداشت مقام معلم و تکریم جایگاه و منزلت معلمان به شکل مستمر در بین تمام آحاد و اقشار جامعه باید جریان داشته باشند.

وی افزود: قدردانی اصلی از معلمان باید در حوزه اجتماع و جامعه صورت بگیرد و کسانی که سروکار مستقیم و غیر مستقیم با کار معلم دارند باید خدمات معلمان را گرامی بدارند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر چه این هفته به عنوان سمبل به عنوان هفته پاسداشت زحمات معلمان در نظر گرفته شده است ولی قدردانی از زحمات معلمان باید در طول سال استمرار داشته باشد.

پاشایی با بیان این که رضایتمندی عمومی فرهنگیان امروز کانون توجه مسئولان آموزش و پرورش استان است، گفت: توجه به خواسته های عمومی و توسعه زیر ساخت ها ی رفاهی و خدماتی و نیز اجرای برنامه های مختلف برای فرهنگیان و خانواده آنان در طول سال از برنامه های اداره کل است اما آن چه مهم و اساسی است فرهنگ سپاس از معلم است که باید در بدنه جامعه و به شکل عمومی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بیان کرد: تعامل نزدیک و ارتباط مستمر با مدرسه در حوزه های مختلف یادآوری کردیم اگر دراین استان کار اساسی در حوزه تعلیم و تربیت انجام گرفته است در نتیجه ارتباط مستمر و پایدار بین خانه و مدرسه بوده است و آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشتاز در حوزه های مختلف در کشور است.

پاشایی با بیان این که امسال استاندار برنامه های جامعه محور هفته معلم را پشتیبانی کردند، افزود: یکی از برنامه هایی که امسال به شکل افتخاری انجام گرفت و از برنامه های ابتکاری استان است برنامه کمپین های داوطلبانه مردمی و حضور شهروندان در ایستگاههای معابر شهر برای سپاس از زحمات معلمین است که این اقدام فرهنگ سپاس از معلم را بین مردم جاری ساخته است و شاهد موجی از شادی بین معلمان هستیم.

وی با اشاره به برنامه های منتخب هفته گرامی داشت مقام معلم ادامه داد: روز دوشنبه آیین تجلیل از معلمان منتخب در باشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار