برگزاری جلسه فصلی مدرسین آموزش خانواده در شهرقدس

شهر قدس (پانا)-جلسه فصلی مدرسین آموزش خانواده در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه فصلی مدرسین آموزش خانواده در شهرقدس

محمدرضا بهمنش در این جلسه گفت :خانواده نیازمند آگاهی است و هر چه سطح آگاهی خانواده ها بیشتر شود به تناسب آن میزان مشکلاتی که در جامعه کنونی ما وجود دارد و آسیب هایی که خانواده ها را تهدید می کند پایین می آید.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قدس افزود : بخشی از این آموزش ها در آموزش و پرورش در حال انجام است که البته بودجه ایی که به این امر تخصیص می یابد قابل قیاس با سایر دستگاه های دولتی نیست و خیلی متفاوت است.

بهمنش عنوان کرد : آنچه که در توان ما است ، استفاده از نیروهای پر تلاش مثل شما مدرسین آموزش خانواده است که می توانید اطلاعات و توانمندیهای لازم را به خانواده ها منتقل نمایید.

وی تأکید کرد : بنده با برگزاری دو یا سه جلسه کلاس آموزش خانواده در مدرسه مخالف هستم و باید جلسات بیشتری در مدارس برگزار گردد که تاکید من به مدیران این است که حداقل ده جلسه آموزش خانواده در مدارس طی یکسال تحصیلی برگزار کنند ودر عین حال لازم است ، جلسات آموزش خانواده علمی برگزار شود و مدرس با اطلاعات کافی در جلسه آموزش خانواده شرکت نماید.

این مقام مسئول هشدار داد : زنگ خطری که ما را متوجه خود کرده ، میزان آسیب هایی است که در مدارس دانش آموزان ما را تهدید می کند و وظیفه همه ما است که این آسیب ها را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد : جلسات آموزش خانواده نباید صرفا آموزشی باشد و لازم است به مسائل پرورشی و رشد عاطفی دانش آموزان نیز توجه گردد.

/خبرنگار:پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار