معلمی ،عشق ،هنر و تجربه است

اسلامشهر (پانا)نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان اسلامشهر از مقام معلم و ضرورت تکریم واحترام شایسته سخن گفتند.

کد مطلب: ۸۱۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمی ،عشق ،هنر و تجربه است

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران ،ری ،شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ،در حاشیه جشن امید منتظران فرمانداری اسلامشهرودر گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای تهران خواستارتکریم واقعی شخصیت معلم به دور از شعار شد ومعلمی را عشق ،هنرو تجربه برشمرد .

حسین طلا ،شهردار اسلامشهرنیز معلم را شمعی برشمرد که با سوختن خودبه دیگران روشنایی میبخشد وتاکید کرد ،ارزشهای معلمین رانمیتوان به یک روزیا هفته محدد کرد.

گودرز همتی معاون فرماندار و مدرس دانشگاه پیام نوراسلامشهر در سخنانی معلم را تجلی از خودگذشتگی و ایثار دانست و اظهار داشت :بزرگترین معلمین در طول تاریخ انبیاء بودند و معلمین هم ادامه دهنده راه آنان هستند.

وی گفت :پیامبر اسلام در اکثر جنگ ها با کفار ،به مسلمانان توصیه میفرمودند به اسیران سواد یاد دهید و سپس آنان را آزاد میکردند.

مدرس دانشگاه پیام نوراسلامشهرخاطر نشان کرد :اکنون معلمین ما در حال زندگی با حداقل ها هستد وضرورت توجه به آنان در راستای تامین هزینه ها و گذراندن زندگی بیشتر احساس میشود تا این عزیزان در راه نظام تعلیم و تربیت تلاش مضاعف داشته باشد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار