اخذ رتبه برتر توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان، اداره کل بیمه سلامت استان البرز

کرج (پانا) - کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اعلام کرد: برابر بازرسی های انجام یافته از بین 1153 دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان، اداره کل بیمه سلامت استان البرز موفق به اخذ رتبه برتر در حوزه های فنی و غیرفنی گردید.

کد مطلب: ۸۱۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اخذ رتبه برتر توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان، اداره کل بیمه سلامت استان البرز

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اعلام کرد: برابر بازرسی های انجام یافته از بین 1153 دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان، اداره کل بیمه سلامت استان البرز موفق به اخذ رتبه برتر در حوزه های فنی و غیرفنی گردید.

نوروزیان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان بیمه سلامت طی گزارشی که تهیه شده اعلام کردند: برابر بازرسی که با هماهنگی همکاران حراست، بیمه گری و درآمد ادارات کل استانی بیمه سلامت در سطح کشور انجام گرفت در حوزه عملکرد فنی، استان های البرز و مازندران با کسب امتیاز 100 موفق به کسب رتبه 1 و در بررسی میانگین عملکرد غیرفنی اداره کل بیمه سلامت استان البرز با امتیاز 99 بالاترین رتبه در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و ارائه خدمات ارزنده به مردم خوب و نجیب دفاتر محترم پیشخوان طرف قرارداد در سطح استان البرز، کسب این موفقیت را به مجموعه همکاران تبریک عرض می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار