معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران معارفه شد

ساری (پانا) - معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و‌ پرورش مازندران ظهر امروز معارفه شد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران معارفه شد

با حکم عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران،‌ مهدی عابدی به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و‌ پرورش استان منصوب شد.

نیکزاد در این آیین، با تأکید بر نقش معلم در پیشرفت و آبادانی کشور و ترقی و تعالی آن اظهار کرد: سعادتمندی جامعه به شرایط روحی و روانی معلمان وابسته است و همان‌گونه که در نوشتار و گفتار از معلمان تجلیل می‌شود، برای ارتقای کیفیت زندگی آنان نیز باید اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن بیان اینکه فرهنگیان با تمام گله‌ای که از شرایط دارند، رسالت خود را تام و تمام انجام می‌دهند، افزود: برای رفع بخشی از مشکلات موجود باید از تمامی فرصت‌های موجود در آموزش و پرورش استفاده کرد، چه فرصت‌هایی که به شکل قانون مصوب‌شده هستند و چه فرصت‌ها و فضاها و ارتباطات بیرونی که شامل دستگاه‌هایی چون فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها و غیره می‌شود.

او همچنین در معرفی معاون جدید توسعه و مدیریت پشتیبانی، به تفکر مدیریتی و تجربه‌‌ی پیشین او به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان نکا اشاره و تصریبح کرد: امیدوارم ارتباط این معاونت با سایر بخش‌ها به انجام هرچه بهتر رسالت اصلی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان یاری رساند.

آموزش و‌پرورش نیاز به مدیریت گروهی دارد

مهدی عابدی نیز در این آیین پس از دریافت حکم انتصاب، اظهار کرد: در سیستم مدیریتی به دو اصل آموزش افراد و مشارکت آنان در تصمیم‌سازی و اجرا معتقد هستم.

او افزود: به آموزش نیاز داریم تا افراد با وظایف و کارکرد خود در سطح موردنیاز آشنا شوند و به مشارکت نیاز است تا وقتی در تصمیم‌گیری شرکت می‌کنند در اجرای آن هم مشارکت داشته باشند و به پیشرفت سیستم کمک کنند.

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی با اشاره به پیچیدگی و در عین حال ظرافت و حساسیت آن گفت: در این دستگاه، علم، خلاقیت،‌آگاهی و همکاری همه‌ی کارکنان برای شکل‌گیری یک مدیریت مشارکتی و گروهی لازم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار