خونه به خونه از حضور در فینال انصراف داد؛ استقلال در آستانه قهرمانی آسان جام حذفی + تصویر نامه انصراف

 تهران (پانا) - مالک باشگاه خونه به خونه با ارسال نامه‌ای رسما انصراف این تیم از حضور در فینال جام حذفی را اعلام کرد.  

کد مطلب: ۸۱۸۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خونه به خونه از حضور در فینال انصراف داد؛ استقلال در آستانه  قهرمانی آسان جام حذفی  + تصویر نامه انصراف

در حالی که تیم خونه به خونه بابل هم امتیاز با نساجی مازندران و با 4 تفاضل گل بالاتر از این تیم شانس دوم صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد اما در هفته آخر به رغم پیروزی 2 بر یک نتوانست لیگ برتری شود و تیم نساجی با پیروزی قاطع شش بر صفر مقابل راه آهن جواز صعود به لیگ برتر را به‌دست آورد.

پس از این بازی قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه به خونه، که از صعود نکردن تیمش به لیگ برتر به شدت عصبانی بود تهدید کرد که این تیم در فینال جام حذفی مقابل استقلال که پنجشنبه قرار است، برگزار شود به میدان نخواهد رفت. حسن‌زاده گفته بود که برخی مسائل حاشیه‌ای و غیر اخلاقی در تعیین تیم صعودکننده به لیگ برتر نقش داشته است و تا زمانی که به این موضوع رسیدگی نشود، اجازه نخواهد داد تیمش در فینال جام حذفی به میدان برود.

این موضوع با واکنش مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مواجه شد و سعید فتاحی اعلام انصراف از جام حذفی را تنها با ارائه نامه رسمی به سازمان لیگ میسر دانست.

اما دقایقی قبل مالک خونه به خونه با انتشار نامه رسمی انصراف باشگاه خونه به خونه از حضور در فینال جام حذفی را اعلام کرد؛ اتفاقی که اگر قطعی شود، می‌تواند محرومیتی سنگین برای این تیم مازندرانی در پیش داشته باشد و البته استقلال را به آسانی قهرمان جام حذفی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار