معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قدس :

در همه حال باید از محضر قرآن کریم استفاده کنیم

شهرقدس (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قدس در اختتامیه مسابقات قرآن ،عترت و نماز دختران شهرستان گفت: علوم انسانی هرچقدرهم تلاش کند ،بازهم علوم قرآنی از آن بالاتر است .

کد مطلب: ۸۱۷۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
در همه حال باید از محضر قرآن کریم استفاده کنیم

محمد قاسمی در اختتامیه مسابقات قرآن ،عترت و نماز ( دختران) اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس بیان کرد : در همه حال باید از محضر قرآن استفاده کنیم، علوم انسانی هرچقدرهم تلاش کند ،بازهم علوم قرآنی بالاتر است .

وی در ادامه با اشاره به آیه ۴۶ سوره فصلت اظهار کرد :هرکار خوب یا بدی به خودتان برمی گردد و خداوند هم می فرماید ،من به بندگانم ذره ای ظلم نمی کنم بلکه آنها خود به خویشتن ظلم می کنند .

قاسمی افزود : قانون ده ،نود یعنی ده درصد کارهای روزمره مانند زلزله ،سیل،طوفان و...بر عهده ما نیست اما نود درصد اتفاقات روزانه بر اثر انتخاب ها و اعمال خودمان است .
همچنین وی به عمل صالح و ارزش والای دانش آموزان قرآنی نیز اشاره کرد و خطاب به آنان گفت: همه شما این راه را شناختید و با تربیتی که داشتید در این راه معنوی قرار گرفتید و با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در زمان نوجوانی و جوانی قرآن با گوشت و پوست شما آمیخته خواهد شد.

قاسمی تاکید کرد: ما هم باید حکمت های قرآن را دریابیم و اکنون روانشناسان در کشورهای غربی این حکمت ها را مطالعه می کنند و از آنها به عنوان انرژی درمانی استفاده می کنند و این ضعف ما مسلمانان است که گاهی از کلام الهی غافل می شویم .
/خبرنگار:نسترن خدابنده لو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار