معاون وزیر جهاد کشاورزی:

متخصصان ترکیه‌ای کارگاه آموزشی باغداری در اردبیل برگزار می‌کنند

اردبیل (پانا) - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت: با دعوت سازمان جهاد کشاورزی از متخصصان بین‌المللی کشور ترکیه به دنبال برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از خسارت و آموزش‌های فنی باغداران اردبیلی هستیم.

کد مطلب: ۸۱۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
متخصصان ترکیه‌ای کارگاه آموزشی باغداری در اردبیل برگزار می‌کنند

محمدعلی طهماسبی درجریان بازدید از باغات سرمازده شهرستان کوثر ضمن توصیه به باغداران برای استفاده از ارقام دیربرگ‌ده و دیرگل‌ده، اظهار کرد: استفاده از ارقام دیرگل‌ده باعث حفظ دارایی‌های باغداران در مناطق سردسیر خواهد بود.

وی ادامه داد: انجام کارهای مدیریتی باغداران از جمله راه‌اندازی بخاری‌های باغی، دمنده‌ها و ایجاد باد در محیط‌های باغ در مواقع برودت هوا توسط دولت به باغداران و کشاورزان واگذار خواهد شد..

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در ادامه خواستار توجه بیش از پیش باغداران و کشاورزان در بحث بیمه محصولات شد و تصریح کرد: کوتاهی‌های بیمه در پرداخت به موقع و سایر مواد بیمه‌ای موجب عدم توجه مردم در بحث بیمه‌ای نباشد که این کار باعث کاهش ریسک خواهد شد.

طهماسبی بر تصمیم گیری برای محصولات باغی بیمه نشده توسط ستاد مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: گزارشات لازم جمع‌بندی و ارسال شده و به زودی در رابطه با نحوه اعطای تسهیلات توسط دولت تصمیم‌گیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار