ساماندهی اراضی و املاک آموزش و پرورش با هدف جلوگیری از دست اندازی ها انجام می شود

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ساماندهی اراضی و املاک آموزش و پرورش جزو اولویتهای سال 97 بوده و لازم است تا تکلیف اراضی و املاک متعلق به این بخش امسال مشخص شود.

کد مطلب: ۸۱۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی اراضی و املاک آموزش و پرورش با هدف جلوگیری از  دست اندازی ها  انجام می شود

ابراهیم محمدی در دومین جلسه شورای معاونان عام این نهاد افزود: ساماندهی اراضی و املاک آموزش و پرورش با هدف جلوگیری از تخریبها و دست اندازی ها به این املاک انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته معلم اظهار کرد: برنامه های اجرایی در راستای گرامیداشت این هفته هم اکنون جمعبندی شده و لازم است تا روسای ادارات و مسئولین در برنامه های این هفته بیان سیاستهای راهبردی آموزش و پرورش اعم از اخلاقمداری، شفاف سازی مسایل اداری و مهمتر از همه پرداختن به مساله نماز را در اولویت کاری قرار دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای تکریم مقام معلم امسال 60 هزار لوح سپاس به بازنشستگان و معلمان اهدا می شود.

محمدی افزود: مصوبات انجام شده در شورای معاونان عام نیز کاملا باید اجرا شوند و برنامه های عملیاتی نیز باید به زودی و به دور از نگاههای آرمانی ارائه شود.

وی گفت: امسال از بخشهای مختلف مطالباتی وجود دارد و توجه جدی مسئولین و مناطق به طور جدی به این مسائل لازم است.

محمدی با اشاره به دایر شدن پایگاههای مشاوره جهت کنکور نیز گفت: متولی شفافی در این زمینه وجود ندارد و تشکیل این پایگاهها به شرط مفید و پربار بودن ضروریست.

وی بیان کرد: در صورتی که ارائه مشاوره به دانش اموزان در محیط های امن و ارام صورت گیرد آموزش و پرورش اماده حمایت است.

محمدی اضافه کرد: کنکور جزو رسالتهای این نهاد نیست ولی علی رغم این موضوع گاهی با کنکور ارزیابی صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار