جوانان البرزی باید در عرصه های تصمیم سازی دخیل باشند

کرج (پانا) - استاندار البرز با تاکید بر ضرورت حضور جوانان در تمامی جلسات استان گفت: اعتقاد ما به تبعیت از سیاست های کلان دولت، استفاده از جوانان در پست ها و عرصه های مختلف مدیریتی است.

کد مطلب: ۸۱۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جوانان البرزی باید در عرصه های تصمیم سازی دخیل باشند

محمدعلی نجفی عصر شنبه در مراسم جشن روز جوان ضمن تبریک این روز با اشاره به رشادت های امام سجاد (ع) در روز عاشورا که مصداق بارز جوانی، رشادت و شجاعت است افزود: مراسم امروز با حضور جوانان بسیار شاداب و پرشور برگزار شد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما به تبعیت از سیاست های کلان دولت، استفاده از جوانان در پست ها و عرصه های مختلف مدیریتی است.

نجفی گفت: با جوانان باید صادقانه برخورد کرد چراکه روح پاک و بی آلایش جوانان تنها با صداقت و صمیمیت مانوس می شود.

وی افزود: جوانان با پویایی و شادابی درونی، ظرفیت های بزرگی دارند که برای بروز آن نیازمند حمایت هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری البرز، ایران کوچک و رنگین کمانی از اقوام است اضافه کرد: بر این باور هستیم که باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد بخصوص در حوزه جوانان بهره برد.

وی گفت: در مواجهه با جوانان نباید شعار داد بلکه ضرورت دارد برای این قشر ارزشمند جوان برنامه ریزی کرده و وارد میدان عمل شدیم و از صبح تا شامگاه امور توسعه و رشد استان را با جدیت دنبال می کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ایجاد بسترهای اشتغال جوانان اندیشیده می شود، افزود: درصدد ایجاد بسترهای افزایش امید در استان هستیم و در این راستا خانه جوان در تمامی شهرستان ها ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین سنی در انتخاب مدیران به سمت جوان گرایی سوق پیدا کرده خاطرنشان کرد: در البرز باور جوانگرایی را در عمل اثبات کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار