دیدار فرماندار اسلامشهربا جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا)- فرماندار شهرستان اسلامشهر به همراه بخشدار چهاردانگه در منزل جانباز جنگ تحمیلی حضور یافتند و در فضای بسیار صمیمی با وی دیدار و گفتگو کردند .

کد مطلب: ۸۱۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار اسلامشهربا جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس در چهاردانگه

در این دیدار امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر،در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ جانبازان اظهار داشت : قدر و منزلت جانبازان نزد خداوند متعال بسیار زیاد است ،چرا که آنان پرچمدار عزت و آزادگی و سربلندی کشور، اسلام ویادگاران هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام در کشور ما هستند.

وی در ادامه گفت : همه آحاد جامعه مدیون شهدا و جانبازانی هستند که در این راه تمام هستی خود را با اخلاص تمام در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه کردند و پس از گذشت سالها از اتمام جنگ جانبازان عزیز و خانواده معظم آنان از دردها و سختی ها ی آن دوران در رنج هستند و برای کاهش آلام این عزیزان و خانواده هایشان باید مسئولان به نحو شایسته و در خور شان آنها نسبت به پیگیری و رفع مشکلاتشان در مسائل مختلف بویژه در بحث درمان اهتمام ویژه داشته باشند.

در این دیدار حسن لطفی طلب بخشدار چهاردانگه نیز در سخنانی ضمن تکریم و تجلیل ازمقام شامخ شهدا و جانبازان تاکید کرد : امنیت و آرامش مثال زدنی در کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام ، جانبازان و خانواده های معظم آنان است و همه جامعه و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدردان این عزیزان باشند.

بخشدار چهاردانگه از اهتمام ویژه فرماندار شهرستان اسلامشهر نسبت به خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و خانواده های معظم آنان تقدیر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار