فرماندار اسلامشهر: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران است

اسلامشهر (پانا) - مراسم تجلیل از جانبازان احمدآباد مستوفی همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانبازو با حضور فرماندار اسلامشهر در بخشداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران است

در این مراسم امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد علمدار باوفای کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز اظهار داشت: امروز متعلق به انسان وارسته و بزرگی همچون قمر بنی هاشم(ع) است، شخصیتی که ایثار، فداکاری و جانبازی در راه حق را به خوبی معنا کرد و دنیا دیگر هرگز نمونه او را به خود ندید .

فرماندار اسلامشهر با بیان این که همه مسئولان و آحاد مردم قدردان جانفشانی شهدا، صبر و استقامت خانواده های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند، افزود: شهدای ما با خونشان درخت انقلاب را آبیاری کردند و جانبازان عزیز با اهدای عضوی از جسم و وجودشان باعث شدند تا انقلاب اسلامی امروز به درختی تنومند تبدیل شود .

وی با اشاره به آرامش و امنیت کم نظیر کشورمان در منطقه ناآرام خاورمیانه گفت: آرامش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و مجامع بین الملل به برکت خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران است و ما باید قدرشناس آنان باشیم .

حقیقی با بیان اینکه اگر امروز دنیا در برابر ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری های جانبازان است، افزود: در سالهای دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری با عشق و علاقه در جبهه ها حضور یافتند و در برابر دشمن بعثی که توسط استکبار جهانی تجهیز شده بود ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی جدا شود .

وی تصریح کرد: ملت عزیز ایران اسلامی نیز همواره با حضور پررنگ خود در راهپیمایی های مختلف و انتخاباتی که در چهل سال گذشته در کشور برگزار شده نشان دادند که قدردان جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستند .

شایان ذکر است ، در این مراسم امام جمعه، بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار احمدآباد مستوفی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر حضور داشتندو در ادامه نیز از جانبازان احمدآباد مستوفی تجلیل به عمل آمد و همچنین در از یادمان تصاویر ۳۴ شهید احمدآباد مستوفی و حسن آباد که در بخشداری نصب شده ،نیز رونمایی صورت گرفت.

/خبرنگار :ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار