تکریم جانبازان در شهرری در هفته اول ماه مبارک شعبان

شهرری (پانا) - فرماندار شهرری، شهردار منطقه 20، مسئولان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و دیگر مقامات اداری شهرستان ری در هفته اول ماه مبارک شعبان به دیدار با جانبازان سرافراز حوزه تحت مدیریت خود رفته و از آن ها تجلیل به عمل آوردند.

کد مطلب: ۸۱۶۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم جانبازان در شهرری در هفته اول ماه مبارک شعبان

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه این شهرستان، در تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران فرمانداری و بخشداری های تابعه گفت: این نظام و انقلاب مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران هست و اگر امروز امنیت و آسایش در جامعه فراگیر است، مرهون جانفشانی های جوانان جان بر کفی است که در راه این مرز و بوم ایثار کرده اند.
وی افزود: امروز نیز که جامعه در معرض دسیسه های دشمنان است، ایثارگران و جانبازان در خط مقدم حفظ وحدت و انسجام ملی هستند و در این راه به بهترین شکل نقش خویش را ایفا می کنند.

صفوی شهردار منطقه 20 و رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، معاون توسعه منابع انسانی، مشاور مذهبی شهردار، رئیس روابط عمومی، مسئول ایثارگران منطقه 20 و رئیس بنیاد شهید شهرری نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایا از 18 نفر از جانبازان شاغل در شهرداری این منطقه تقدیر کردند.

در این مراسم همچنین از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس سید احمد صفوی ، شهردار منطقه 20 و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید شهرری تقدیر شد.

سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز با دیدار از سه جانباز دفاع مقدس این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: آرامش این سرزمین مدیون جانبازان و شهیدانی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده تا آبادانی و سرافرازی کشور تامین شود.

وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و پاسداشت حرمت و عزت خانواده های معظم آنان نیز وظیفه ذاتی ماست.

موسوی تکریم جانبازان و خانواده شهدا به عنوان یکی از سرمایه های بزرگ نظام جمهوری اسلامی را بر هر ایرانی لازم دانست و دیدار با این عزیزان را نیز جزو مهمترین برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در طول سال بر شمرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار