شهردار تبریز:

حضور رئیس جمهور تبلیغ بزرگی برای تبریز۲۰۱۸ است

تبریز(پانا) -شهردار تبریزگفت:حضور رئیس جمهوربرای تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ کمک شایانی کرده است زیرا که انعکاس خبر حضور او در تبریز در رسانه های ملی در این باره بهترین است.

کد مطلب: ۸۱۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور رئیس جمهور تبلیغ بزرگی برای تبریز۲۰۱۸ است

ایرج شهین باهر درحاشیه جلسه توسعه و برگزیدگان آذربایجان شرقی درگفت وگو با خبرنگار پاناگفت: ما فعالیت های در حوزه های مختلف داشتیم واز حوزه های مختلف شهری، حمل و نقل عمومی و زیر ساخت های شهری طرح هایی آماده کردیم.
شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: سعی می کنیم رئیس جمهور درخواست هایی در رابطه با مترو، حمل ونقل شهری و طرح جامع شهری مذاکراتی داشته باشیم.
وی با اشاره به توجه ویژه ریاست جمهوری به تبریز۲۰۱۸ بیان کرد: ریاست جمهوری به تبریز توجه ویژه ای داشته و همواره به اجرای طرح های گوناگون کمک کرده و عملکرد آن ها ستودنی بوده اما دولت هیچ کمک مالی به شهرداری تبریز نداشته است.
شهین باهر افزود: حضور رئیس جمهور به تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ کمک شایانی کرده است زیرا که انعکاس خبر حضور او در تبریز در رسانه های ملی در این باره بهترین است.
وی در پایان گفت: حضور رئیس جمهور نشان از اهمیت رئیس جمهور به تبریز و مردم تبریز است زیرا که در رویداد های همانند مشهد و اصفهان حضور نداشتند.
گفت وگو: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار