فردا سه‌شنبه صورت می‌گیرد: دیدار مردمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در تنکابن

تنکابن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن از دیدار مردمی عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فردا سه‌شنبه صورت می‌گیرد: دیدار مردمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در تنکابن

علی‌رضا سعدی‌پور در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه شهرستان تنکابن فرمانداری ویژه دارد، اظهار کرد: مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان در فرمانداری فعالیت دارد و از آن‌جایی که برای فرهنگیان و مردم غرب استان طی مسافت تا مرکز استان برای ملاقات با مدیرکل ممکن است سخت باشد، این ملاقات در اداره آموزش و پرورش شهرستان تنکابن صورت خواهد گرفت.

او افزود: فردا سه‌شنبه چهارم اردیبهشت از ساعت 7/30 صبح مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پذیرای فرهنگیان و مردم شهرهای غرب استان خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن همچنین اعلام کرد که معاون ابتدایی و مسئول امور اداری نیز در این دیدار حضور خواهند داشت.

سعدی‌پور افزود: پس از پایان دیدار مردمی، نشستی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با محوریت برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی، در اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار می‌شود.

این مسئول عمده مشکلات آموزش و پرورش تنکابن در چند سال اخیر را به خرابی مدارس این شهرستان پس از برف سال 92 اعلام کرد و گفت: با توجه ویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل آموزش و پرورش بسیاری از مدارس ترمیم و بارزسازی شد که از نقاط قوت بحث ساختاری در مدارس ما بوده است.

او در پایان تصریح کرد: تنفیذ اختیار در برخی از حوزه‌های تصمیم‌گیری به آموزش و پرورش غرب استان می‌تواند بخشی از مشکلات ناشی از بعد مسافت تا ساری را حل کند و استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان پیگیر آن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار