معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در استان البرز

کرج (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از راه اندازی باشگاه های ویژه پیشکسوتان فرهنگی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: اعتلای منزلت اجتماعی بازنشستگان، استفاده از تجارب و نظریات آنها و غنی سازی اوقات فراغت بازنشسته ها از جمله اهداف تأسیس باشگاه پیشکسوتان فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۱۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ،مراد مالمیر معبا اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین و اجرای سیاست های وزیر آموزش و پرورش درخصوص تکریم فرهنگیان بازنشسته و استفاده از تجارب ارزنده و 30 ساله همکاران بازنشسته، باشگاه ویژه پیشکسوتان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: تکریم پیشکسوتان، ایجاد انگیزه و تقویت اراده و اعتماد به نفس در آنها، اجر نهادن زحمات و استفاده از تجارب این عزیزان، مدون و مستندسازی و انتقال تجارب به نیروهای جوان با قرارگرفتن در کنار پیشکسوتان از جمله مزایای این طرح خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعتلای منزلت اجتماعی بازنشستگان، استفاده از تجارب و نظریات آنها و غنی سازی اوقات فراغت بازنشسته ها از جمله اهداف تأسیس باشگاه پیشکسوتان فرهنگی است.

وی در پایان افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده یکی از مناطق که از پتانسیل خوبی و بهره مند است و فضای مطلوب، جذاب و دارای فضای سبز، وجود اتاق هایی جهت استراحت، سالن اجتماعات، امکانات ورزشی برای این منظور پیش بینی شده است و زیرساختهای آن نیز در حال تکمیل و بزودی راه اندازی می شود و بدین ترتیب همکاران بازنشسته میتوانند در فضایی پرمهر و صمیمی در کنار یکدیگر به تبادل نظر و تجارب بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار