برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان

بجنورد (پانا)-جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با ریاست فرماندار مانه و سملقان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۱۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان

فرماندار شهرستان مانه و سملقان در این جلسه گفت : ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وگرامیداشت هفته معلم، خواستار ساماندهی مناسب مراسم زنگ سپاس که هر ساله در هفته معلم در سطح شهرستان به اجرا در می آید شد و اظهار داشت: این مراسم قطعا با مشارکت مردمی، اولیاء دانش آموزان و مسئولین ادارات با شکوه تر صورت می پذیرد.
فرماندار مانه و سملقان افزود: در این مراسم نمایندگانی از جامعه فرهنگیان شهرستان هم مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کنند.
عوض زاده در خصوص مدرسه عشایری اظهار داشت: کلیه کم وکاستی های این مجموعه، بودجه مورد نیاز و ... توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان مکتوب به فرمانداری ارسال گردد تا از طریق اداره نوسازی مدارس و طرح در جلسه شورای آموزش و پرورش استان موضوعات پیگیری گردد.
وی درخصوص تبدیل مدرسه قرآنی گفت: مساله تبدیل و تغییر و تحولات در آنجا نباید به هیچ عنوان باعث کم رنگ تر شدن فعالیت ها قرآنی در آن مرکز شود و این فعالیت ها می بایست هر روز قوی تر ادامه داشته باشد.
غلامرضا عوض زاده در پایان از همه مسئولین ادارات، شهرداری ها و ... خواست تا در همکاری در برگزاری مراسم زنگ سپاس نهایت کوشش را داشته باشند تا امسال نیز مثل سال های قبل این مراسم به نحو مطلوب در شهرستان برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار