معاون اداری مالی شهرداری فرون آباد:

ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان منجر به مدیریت بهتر خدمات شهری به شهروندان می‌شود

پاکدشت (پانا) - معاون اداری مالی شهرداری فرون آباد گفت: ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان منجر به مدیریت بهتر خدمات شهری به شهروندان می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۵۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان منجر به مدیریت بهتر خدمات شهری به شهروندان می‌شود

مرتضی رییسی، معاون اداری مالی شهرداری فرون آباد گفت: توسعه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی باعث افزایش سطح کیفی خدمات دهی به شهروندان می‌شود، بنابراین الکترونیکی کردن خدمات شهرداری باعث افزایش سرعت خدمات رسانی به شهروندان می شود .

وی با اشاره به تاکیدات موکد مهندس کوروش میرزایی شهردار محترم در این زمینه اظهارداشت: الکترونیکی کردن خدمات موجب تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، افزایش دقت، کاهش ضریب خطا و همچنین افزایش بهره وری می شود .

این مقام مسئول با اشاره به این امر که با برنامه ریزی و ارایه خدمات مناسب و موثر در این زمینه تردد در سطح شهر کاهش می‌یابد، افزود: در این صورت خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق اینترنتی ارائه می‌شود که قطعاً این موضوع رضایت‌مندی ارباب رجوع را در پی خواهد داشت .

معاون اداری مالی شهرداری فرون آباد هدف از اجرای این گونه طرح ها و برنامه ها را تسریع در برطرف شدن مشکلات ایجاد شده در شهر دانسته و ادامه داد: با ایجاد ارتباط مستقیم بین مسئولان با شهروندان، در وقت و انرژی از طریق کاهش جابه جایی در اثر الکترونیکی شدن فعالیت ها، افزایش نظم و کاهش زمان رسیدگی به امور اداری صرفه جویی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار