شهردار فرون آباد:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری فرون آباد

خبرگزاری پانا: شهردار فرون آباد از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری با هدف ایجاد ساختار سازمانی برای اجرای وظایف شهرداری ها در مراحل چهارگانه مدیریت بحران خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۶۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، ایرج گودرزی راد در این رابطه گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری به استناد ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و بندهای۲۰،۱۹و۲۱ ماده ۷۱ تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن همچنین مواد ۹،۶ و۱۰ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مصوب ۱۳۸۷ و مواد ۳،۱ و ۱۵ آیین نامه مذکور مصوب ۱۳۸۸ در شهرداری فرون آباد تشکیل شد.

وی در ادامه اظهار کرد: هدف اصلی این ستاد، ایجاد ساختار سازمانی برای اجرای وظایف شهرداری ها در مراحل چهارگانه مدیریت بحران، همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط برای ایجاد شرایط ایمن و مناسب برای زندگی شهروندان تأمین و منافع و ارزشهای اساسی می باشد.

شهردار فرون آباد خاطرنشان کرد: با تشکیل این ستاد، نقش و جایگاه این سازمان عام المنفعه مردمی در مدیریت بحران، تقویت و استحکام بخشی منطقی در نحوه رسیدگی به موضوعات حوادث غیرمترقبه در شهرداری ایجاد می شود.

/خبرنگار: علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار