شهردار فرون آباد خبر داد:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی در فرون آباد

شهردار فرون آباد با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی در شهر فرون آباد ادامه دارد، اظهار کرد : با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مجموعه مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر اقدام به بهسازی و جدول گذاری گسترده در سطح شهر نموده است.

کد مطلب: ۵۳۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، ایرج گودرزی راد گفت: طی چند روز گذشته عملیات جدول گذاری کوچه های شهید نیک پور و بوستان یکم در محله حضرتیه آغاز و سایر کوچه ها و معابر سطح شهر طبق برنامه زمانبندی تا پایان سال جاری انجام می پذیرد .

شهردار فرون آباد بیان داشت: فعالیت های عمرانی شهر فرون آباد از محله حضرتیه آغاز و منطقه مقداد وخیابان ابوذردر اولویت بعدی قرار گرفته و بدون هیچ وقفه ای تا پایان سال جاری تمامی کوچه ها و معابر سطح شهر از عملیات جدولگذاری ، زیرسازی ، آسفالت و پیاده رو سازی بهره مند می گردند .

ایرج گودرزی راد ضمن تجلیل از همکاری مجموعه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت رسانی به شهروندان و آبادانی شهر بوده و امیدواریم که شهروندان فهیم فرون آباد با صبر و شکیبایی ما را در پیشبرد طرح جهادی عملیات عمرانی در سطح شهر یاری نمایند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار