گردهمایی سفیران سبز در بوستان اعتماد

تهران (پانا) - ویژه برنامه سفیران سبز به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک با حضور شماری از نوگلان پیش دبستانی فرهنگسرای عطار نیشابوری و منطقه 10 در بوستان اعتماد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی سفیران سبز در بوستان اعتماد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری؛ در این ویژه برنامه که با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی با محوریت حفظ محیط زیست شهری وکاهش آلودگی هوا برگزار شد؛ کودکان در کنار مادران، با برپایی جشنواره نقاشی ، پیام های زیبای نوشتاری و تصاویر مربوط به زمین پاک و اهمیت حفظ محیط زیست را در قالب نقاشی های زیبا و مفهومی با تکنیک آبرنگ گواش و مداد رنگی بر روی بنرهای بزرگ و کاغذهای رنگی ترسیم کرده و درگردهمایی بزرگ در بوستان اعتماد شرکت کردند.
نمایشگاه نقاشی و گرفتن عکس های یادگاری در کنار مادران به همراه پلاکاردهای مربوط به زمین پاک با مضمون سهم کودکان در برخورداری از مواهب طبیعی ومحیط زیست؛ از دیگر بخش های ویژه برنامه ی "سفیران سبز" بود.
این برنامه به همت واحدآموزش فرهنگسرای عطار نیشابوری و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری اعتماد؛ پیش از ظهر روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه جاری در بوستان اعتماد برگزار شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سایر برنامه های آموزشی می توانند به نشانی: بزرگراه نواب (جنوب)، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده؛ یا با شماره تلفن:55716776 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار